Ga naar inhoud

ftp server gebruiken voor eigen website

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

is het mogelijk een nas (ftp server) als eigen server te gebruiken dus om er een website op te zetten en dergelijke ?

Geplaatst:

een website is o.a http, dat ga je met het ftp-protocol niet redden.

wat voor nas heb je ? een linksys nslu2 bijvoorbeeld kan je voorzien van apache (webserver), daarop kan je prima een site hosten

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

De meeste NAS units zullen dit wel (op de een of andere manier) ondersteunen.

Maar bedenk goed dat het processortje is geoptimaliseerd (in de programmering) voor data transfer van disk <-> netwerk. Als het http daemontje al b.v. php ondersteund, dan zal het niet goed presteren. En een database daemon heb ik nog niet zien werken op die units. (Misschien als je een NLSU2 verbouwd met andere software dat die dan wel kan komen met mysql oid, maar de performance is er nog steeds niet)

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Op een NSLU-2 welke Unslunged is kan wel degelijk, kijk hier maar eens.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Citaat:
Op een NSLU-2 welke Unslunged is kan wel degelijk, kijk hier maar eens.

Ik heb ook nooit beweert dat het niet kan;

Citaat:
Misschien als je een NLSU2 verbouwd met andere software dat die dan wel kan komen met mysql oid, maar de performance is er nog steeds niet

Ik zeg alleen dat de performance niet al te hoog zal wezen....

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen