Gast Geplaatst: 2 januari 2008 Geplaatst: 2 januari 2008 ER is nu ook voor xp een programma te krijgen die readyboost zoals bij vista simuleert. Ik heb het geprobeerd en het werkt. er is een probeer versie te downloaden die 4 uur werkt na elke pc opstart. werkt via usb poort met usb stick. makkelijk voor een oudere pc waar geen of moeilijk geheugen modules voor te krijgen zijn, wel heb je een usb 2.0 nodig natuurlijk. even googlen readyboost xp ronald
Psychosammie Geplaatst: 2 januari 2008 Geplaatst: 2 januari 2008 Lijkt me een nutteloos product. Werkt onder Vista ook niet. En een oudere PC met USB 2.0 ???? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast Geplaatst: 3 januari 2008 Geplaatst: 3 januari 2008 ReadyBoost heeft eigenlijk alleen zin als je te weinig geheugen hebt... Het is niets anders dan een wisselbestand op een flashkaart. Windows XP staat het helaas niet toe om wisselbestanden op een verwisselbare schijf in te stellen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen