Ga naar inhoud

[TF5500pvr] icm Harmony 555, hoe één knop voor timers instellen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zit even te puzzelen met deze 2 apparaten, maar wil door 1 knop direct in de timers komen.

De enige tap die ik draai is Improbox.

Ik herinner me een tap waarmee je één knop kon toewijzen om direct in die timers te komen, welke was/is dat ook alweer?

Het "moet" wel samen kunnen werken met de Improbox, of deze goed kunnen vervangen.

Tips?

Todays dummy is tomorrows expert!

Geplaatst:

ja kan met de Harmony met de knop 'Device' kiezen, en dan de PVR-specifieke knoppen kiezen uit het menu, maar dat zijn 2 knoppen...

je kan in de software van de Harmony ook een toets speciefiek toekennen aan een functie van de PVR, dan moet je in de software de 'manual' toewijzing kiezen en niet uit de database. Dan ben je heel flexibel

Rebox 9000 PVRE

Topfield 4000

VisioSat 4 x quad-LNB 4x DiSecQ 3 TV's

Geplaatst:

Ok, dat snap ik, maar volgens mij heeft de TF geen standaard aanwijzing voor de timer.

En als je via de Harmony een reeks toevoegt (Menu - OK - etc....) heeft de TF de irritante eigenschap om de volgende keer verder in het menu te gaan dus te "verlopen"

Daarom zoek ik een tap die me een vaste timerknop geeft.

PBK kan wel die knop leveren/aanmaken, maar dan kan ik de timers alleen maar zien. (volgens mij)

Todays dummy is tomorrows expert!
Geplaatst:

Hallo

Waarom zet je op je 5500 niet 3PG. Dan heb je onder de 5 (als je eerst op Menu klikt) alle timers en heb je alle mogelijkheden die je normaal niet hebt. Bijv. onder de 8 na Menu alle opgenomen programma's. Tivo (vanzelf programmeren) etc. Dit is het mooiste programma dat ik ooit heb gezien. Voor andere merken weet ik niet eens of zoiets er is.

p.s. ik heb zelf de 885 Harmony

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Geplaatst:

Ik sluit me aan bij Reoptovis. Ik gebruik daarnaast Quicktimer. Die heeft een knop om in het timermenu te komen...

Wybo

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen