BerryW Geplaatst: 3 januari 2008 Geplaatst: 3 januari 2008 Is er iemand bekend met card sharing? Ik wil een 2e ontvanger plaatsen met het volledige CD pakket dat ik heb. Nu ben ik me aan het orienteren voor een vorm van card sharing. Ik zag toen Smartwi. Heeft iemand hier wel eens ervaring mee?
Frans B Geplaatst: 3 januari 2008 Geplaatst: 3 januari 2008 Is een oplossing. Er zijn meerdere oplossingen mogelijk, als het maar binnenshuis blijft. 1. smartwi draadloos of met kabel. Dit werkt niet met alle decoders ! 2. decoder nemen die kan sharen, zoals dreambox of yumatu mx (of kloon daarvan), deze kan je serieel met elkaar verbinden. System Administrator (niet van deze site)
BerryW Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Geplaatst: 3 januari 2008 Maar werkt dit wel goed? Weet je bij welke merken of typen het beste werkt? Ik heb ook wat gelezen dat Topfield met zo iets gaat komen, is iemand daar bekend mee?
Gast Geplaatst: 3 januari 2008 Geplaatst: 3 januari 2008 Citaat: Is een oplossing. Er zijn meerdere oplossingen mogelijk, als het maar binnenshuis blijft. 1. smartwi draadloos of met kabel. Dit werkt niet met alle decoders ! 2. decoder nemen die kan sharen, zoals dreambox of yumatu mx (of kloon daarvan), deze kan je serieel met elkaar verbinden. 3. met een cardlink werkt ook best wel mooi
Creatura Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 Bij een vriend van me staat de Smartwi in combinatie met 2x Sab Explorer CISC. Werkt al weer meer dan een half jaar perfect, updates komen goed door. Fysiek staan de ontvangers op verschillende verdiepingen, zonder dat dit storing geeft. VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0 TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB DreamWavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2
dennisnlk Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Smartwi werkt perfect! Ik heb zelf 3 ontvangers van 3 verschillende merken (Strong, Pace Puma en Inverto) De ontvangers staan in de woonkamer en op de slaap kamers. Ik ben er zeer tevreden mee! VU+ DUO 500 GB met open PLI, Triax 78 cm schotel met DUO Qaud LNB. Openbox S9 met Triax 64 cm schotel, DUO Twin LNB.
leo1949 Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Ik heb de Digimax wifi. De server kan draadloos 9 clients aansturen door het hele huis en dit werkt goed. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen