Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Maar ze horen niet FTA te zijn. Dit zijn die kanalen waar je 5 hele euri's voor moet betalen.
digitaal kijker Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 3.99€ om juist te zijn, althans bij TVV. al vindt ik het z'n geld nog niet waard. geen echte knallers in het pakket. enkel MGM die iets of wat is,al zijn het oudere films. en die discovery's zijn ook leuk, een sci-fi zou eens leuk zijn voor een maand (of langer) Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Littlesat Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 In Nederland het eerste jaar als je je meteen had aangemeld de eerste 6 maanden gratis.... Dus voor een jaar is het dan 30 euro, 2.50 per maand(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
cbr06 Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Maar bij mij zijn ze nu toch weer op zwart. Toch raar, wij kijken regelmatig naar de thema zenders (als ze maar gratis zijn) maar er 5 euro voor betalen is het ons niet waard.
Elwin Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Origineel bericht van: cbr06 Maar bij mij zijn ze nu toch weer op zwart. Toch raar, wij kijken regelmatig naar de thema zenders (als ze maar gratis zijn) maar er 5 euro voor betalen is het ons niet waard. Ze zijn ook weer dicht nu, behalve het Etalagekanaal, mits je een Set-top-box pakket hebt...
W3ird_N3rd Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Voor de duidelijkheid, het is hier dus nog open. Tijdens de FTA periode deed hier Nederland4 het ook gewoon. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
W3ird_N3rd Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Hier werkt het nog.. Nouja, een beetje. Op Consumenten/Humor/Holland doc heb ik alleen geluid (?). Als ik de CAM eruit haal is het geluid wel weg, dus dat is toch echt gecodeerd. Op NGC Wild heb ik wel beeld en geluid, en zonder CAM is dat ook weg. Raar dat ik geen beeld maar nog wel geluid heb op de publieke themazenders. Ik heb ze ook al opnieuw ingescant, videoPID gecheckt op kingofsat maar ik begrijp niet waarom het niet werkt.. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen