Ga naar inhoud

high definision via pc

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal

ik vraag me al een tijdje af hoe ik high definition films kan bekijken via mijn laptop naar lcd tv . is hier misschien een programma voor die dit doorgeeft

volgens mij ondersteunt windows media player dit niet of misschien is het helemaal niet mogenlijk vandaar mijn vraag

mvg Nolda

Geplaatst:

hangt een beetje van het type laptop af..welke uigangen je heb op je laptop en welke ingengen op je lcd tv...meestal zit er wel en standart vga out op je laptop heb je deze op je tv ook dan kun je die gebruiken.dan kun je gw je buraublad op je tv weergeven en zo ook films ed afspelen..beter is als je laptop dvi, hdmi of component out heeft..

"My next wife will be normal"

Geplaatst:

hallo marcel

bedankt voor je reactie, maar ik heb de laptop al eens aangesloten op de tv maar voor ik een high definision film aanschaf wil ik weten of ik dit gewoon kan afspelen in de kwaliteit van hd

ben een leek in dit soort dingen

mvg Nolda

Geplaatst:

ok, hoe sluit je die laptop dan aan op de tv?

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

hoi gerard

ik sluit hem aan met en vga kabel (monitorkabel) maar waarschijnlijk moet dit een hdmi kabel zijn of iets wat er op lijkt of heb ik het mis

mvg nolda

Geplaatst:

hallo

bedankt voor jullie reacties ik weet nu wat me te doen staat

allen bedankt

mvg Nolda

Geplaatst:
Citaat:
hoi gerard

ik sluit hem aan met en vga kabel (monitorkabel) maar waarschijnlijk moet dit een hdmi kabel zijn of iets wat er op lijkt of heb ik het mis

mvg nolda

als je het in HD kwaliteit wilt zien moet je hem volgens mij ook met een digitale uitgang zoals DVI aansluiten, dus als je dat niet heb kun je het wel vergeten.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:
Citaat:
Hdmi of Dvi anders zie je niks van de HD kwaliteit.

Of component(zijn verloopstekkertjes voor voor sommige vga kaarten), vga kan ook maar dan moet je wel een resolutie van 1280x720 (voor 720p 1900x1080 voor 1080p)kunnen uitsturen..

Citaat:
high definision film aanschaf wil ik weten of ik dit gewoon kan afspelen in de kwaliteit van hd

Ik weet niet wat jij precies wilt kopen aan hd matriaal maar voor blu-ray of hddvd heb je ook een blu-ray of hddvd speler nodig..

"My next wife will be normal"

Geplaatst:

Met een gewone VGA kabel aansluiten op je PC ingang van je LCD TV kan je gewoon HD zien hoor.

Wat je met VGA aansluitingen wel hebt is dat er een bewegende waas over je beeld horizontaal loopt.

Dit is vaak te danken aan slechte kabels.

Ook zijn er verloop kabels te koop die VGA naar component overzetten.

Mocht je die ingang hebben op je LCD is dat aan te bevelen.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen