kbenjila Geplaatst: 3 januari 2008 Geplaatst: 3 januari 2008 Mijn wasmachine is er ineens mee opgehouden en draait niet meer. Als ik het aanzet maakt ie wel geluid en dan wil ie gaan draaien maar dat lukt niet. Heb de filter al schoongemaakt...divers functies geprobeerd, maar niks werkt. Centrifuge gaat ie wel veel geluid maken maar de trommel wil maar niet draaien....iemand een idee... alvast bedankt
teofiles Geplaatst: 3 januari 2008 Geplaatst: 3 januari 2008 Is de snaar niet kapot? Teofiles Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
kbenjila Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Geplaatst: 3 januari 2008 Hoe kan ik de snaar vinden? want het lijkt er wel op dat dat het is daar alles werkt behalve dat de trommel draait.
JohnnyBee Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 Rugwand demonteren misschien? Deksel bovenkant... TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
unison Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 Miele heeft vaak aan de voorzijde een deur. Meestal een paar schroeven ( parkers ) bij de zeepbak verwijderen + een paar boutjes bij de vulopening en je kan de deur opentrekken. Wel even de machine van spanning afhalen i.v.m. veiligheid. Hoe oud is deze machine, denk ook eens aan de koolborstels van de motor. DM8O0 - WF T90 DM600 - WF T90 DM7025 DVBS/DVBC - WF T90 DM500 - WF T90 en draaibaar op de caravan
mrleden1963 Geplaatst: 6 januari 2008 Geplaatst: 6 januari 2008 Haal de deksel aan de bovezijde eraf,dan kun je van daar uit de bandsnaar vervangen Via de voorzijde onder kun je de stelbout van de motor iets lossen en de snaar ook spannen
mrleden1963 Geplaatst: 6 januari 2008 Geplaatst: 6 januari 2008 Haal de deksel aan de bovezijde eraf,dan kun je van daar uit de bandsnaar vervangen Via de voorzijde onder kun je de stelbout van de motor iets lossen en de snaar ook spannen Zeepbaklade verwijderen 2parker schroeven eruit deur openen en de drie boutjes ook
Gast Geplaatst: 6 januari 2008 Geplaatst: 6 januari 2008 (zwarte motor) vermoedelijk (wat unison ook meld) kool borstels vervangen is zelf wel te doen. motor even los halen.
kbenjila Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Geplaatst: 6 januari 2008 Dank je wel voor de info...zal morgen nieuwe koolborstels halen om te vervangen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen