stuk Geplaatst: 3 januari 2008 Geplaatst: 3 januari 2008 Ik moet een DiSEqC switch aanschaffen met 4 aansluitingen tbv 4 lnb's. Nu zie ik dat ze verkrijgbaar zijn van rond de €15 tot de ongeveer €50. Moet ik rekening houden met bepaalde waardes, aanduidingen etc. etc. of is een duurdere alleen maar duurder en verder niets? Alvast dank voor de reacties, Stuk. Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
RobbieT Geplaatst: 3 januari 2008 Geplaatst: 3 januari 2008 Ik heb een goedkope Maximum 4/1 diseqc switch en zo'n dure Spaun. Er zal wel verschil in zitten, maar ik vind het zo minimaal dat ik zou adviseren om gewoon de goedkope te nemen. Bij mij hangen beide ondertussen 5 jaar buiten zonder problemen. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
stuk Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Geplaatst: 3 januari 2008 Ik kan hem aan de binnenzijde van de buitenmuur plaatsen dus weersinvloeden zoals vochtigheid heb ik geen last van. Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
W3ird_N3rd Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 Citaat: Ik heb een goedkope Maximum 4/1 diseqc switch en zo'n dure Spaun. Ik ook. Voornaamste verschil is dat de Spaun niet helemaal goed werkt met mijn TT S-1500 en de Maximum wel. Ik zou dus maar de goedkope nemen. In DE heb je ze al voor €3,50. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
clemens2 Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 Een aantal diseqc switchen hebben de gewoonte om niet goed met twin of quadtro lnb te kunnen werken. bij gewone mono lnb heb ik nooit problemen vernomen. Zelf vind ik de triax switchen goed werken. Deze zullen voor ongeveer 40 euro te koop moeten zijn. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen