Gast Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 Binnenkort komt er een nieuwe TVIX uit die HD perfekt zou moeten kunnen streamen. Nu ben ik toch al op zoek naar een goede netwerk streamer en aangezien deze Tvix alles biedt dat ik zoek (o.a. kan er een harde schijf geplaatst worden en kan hij als FTP server gebruikt worden)vraag ik mij af of er hier mensen zijn die ervaring met eerdere versies hebben waarvan ik weet dat HD streams daar niet echt lekker mee liepen. Kan je met dit apparaat een HD stream van een Dreambox rechtstreeks weergeven? Zie onder de specificaties. http://www.sundialmicro.com/dvico-m6500a-tvix-hd-network-media-player_2048_1264.html
delto95 Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 Ik probeer het al een tijdje met de 4100 voor elkaar te krijgen, maar ik krijg het niet aan de praat....
Gast Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 kan je wel audio streams van webradio afspelen? En zo ja, hoe werkt dat dan, via een webbrowser ofzo?
delto95 Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 Je kan idd internetstreams van radio afspelen. Gewoon de link in een pls filetje in je TVIX lijst zetten via ftp.
riaad Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 Heb hier een TVIX 4000 in combinatie met met een QNAP TS109 externe schijf. Stream DM500 naar QNAP gelijktijdig (tijdverschil 10 sec.)kijk ik dan via TVIX in HD 1080 naar de TV. Beeldkwaliteit is dan veel beter. Echter 1 klein probleem is dat DM500 aan de trage kant is zodat er af en toe blokken in het beeld ontstaan. Ik denk met een DM7000 of hoger je een perfecte oplossing hebt om in topkwaliteit te kijken.
delto95 Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Bedankt voor de tip....!! Ga ik ook even proberen...!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen