Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mee eens maar dat komt omdat we uit de stad komen denk ik ,digit

• Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

stress is doods oorzaak nr.1

welnee, bij mannen de ziekte kanker en bij vrouwen hart- en vaatziekten, dit even terzijde.

eigen rechter "spelen" kan en mag niet in Nederland. als je het heft in eigen hand neemt loop je het hoe dan ook op en terrecht.

ikzelf zit (nog steeds) in een zaak verwikkeld met mijn achterbuurman over een stukje grond, ja inderdaad, een klein stukje grond.

wat ik al naar m'n hoofd geslingerd heb gekregen daarvoor zou je hem wel 4x plat willen rijden. probleem is dat je dan zowiezo de pisang bent en dat plezier gun ik hem niet.

topicstarter zal het zelfde meemaken. knuppel hem neer, wordt aangeklaagd wegens poging tot doodslag/poging tot moord en verdwijn achter de tralies. en dan ?

als je in dit soort situaties jezelf niet onder controle kunt houden, ga dan in vredesnaam naar de politie en meld dit ook. voorkomen is beter dan genezen. zet je woorden kracht bij door voor mijn part stennis te trappen bij de aangifte, wellicht dat men de zaak dan wel serieus neemt (hetgeen ze bij stalking ten allen tijde zouden moeten doen).

amen,

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Van mij mag het geplaatst worden, maar dan wel over wat het is en de techniek erachter.

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Geplaatst:

Citaat:
ikzelf zit (nog steeds) in een zaak verwikkeld met mijn achterbuurman over een stukje grond, ja inderdaad, een klein stukje grond.

Nog steeds over die 30cm!!!

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• Moderator
Geplaatst:

Size matters!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

toch ben ik blij dat na zoveel reacties, jij Ome Merde effe een gewogen woord spreekt ten aanzien van iets dat geenszins een publiek karakter heeft (misschien een hulpverlenend karakter)

en dat hoort eigenlijk hier niet thuis

(hetgeen mijn menign is en geen 500 reacties behoeft)

je moet in onze maatschappij altijd weten welke stappen je kunt mag en wilt ondernemen, om zulks kwaad afdoende en bevredigend te laten stoppen.

handel zelf correct

de oeroude bijbeltekst is en blijft van toepassing,

wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet.

(je wilt toch principieel zelf geen boeman worden als je een boeman in de omgeving kent)

cheers

Our Darkness

Anne Clark

Geplaatst:

Jongens,

Ik heb dus de brief verzonden en hem vanmiddag een sms verzonden dat ik TOCH (misschien wel dom...) met hem wil praten van vader tot vader... In mijn brief stond dat ik zijn vorige bericht dus digitaal had...

Ha ha wat schetst mijn verbazing, vanmiddag kreeg ik in mijn mailbox dit bericht. Weet iemand hoe je dit maakt, waar het vandaan komt ? het heeft in ieder geval niets met mijn voicemaildienst (tiscali) te maken... Ik snap er niets van...

Ik bedoel hiermee alleem maar te zeggen. hij wordt TOCH een beeeetje slim... zonder nummer.....en een electronische miep....

Wie het weet mag het zeggen....Waar komt dit vandaan ?

DIT in overleg met Melle.......voor de goede orde.....

Geplaatst:

Ik denk dat dit een sms van een mobiel naar een vast toestel is.

Vermoeden had ik al.

Net even getest hier en het klopt.

Als dit in een mailbox stond (email ?) dan heeft hij het op de een of andere manier opgenomen en via de pc verzonden.

Het begint met het afzender nummer, dus die is er dan bijweggehaald.

Melle

Geplaatst:

ja, dat dacht ik ook al....

maar dan moet ie wel een computer vriendje hebben, want hij heeft er zelf niet 1, hij weet niet eens hoe een computer eruit ziet...

maar.....dit is niet een bericht via tiscali zover ik weet..... wie herkend het wel ?

Geplaatst:

Pak je mobieltje en stuur eens een sms naar je vaste telefoon.

(wel er even om denken dat je +31 gebruikt en dan de 0 van het netnummer af)

Je tapt het af van de vaste telefoon naar de pc via de soundrecorder o i d.

Even door een soundeditor, knipt het nummer eraf, slaat het als een wave oid op en mailen maar.

Dezelfde stem dezelfde stijl.

Hij zal vast wel iemand kennen met een pc.

Melle

Geplaatst:

Zo moeilijk is dat natuurlijk ook weer niet (bijlage).

Ik zou me niet te veel zorgen maken over dat droppie.

Hij is duidelijk bang (of te laf) om een persoonlijk gesprek aan te gaan.

Als hij je nogmaals lastig valt, doe je aangifte. Doet de politie niets, ga je even bij hem langs en ga je er even over "praten". Ik weet zeker dat je nooit meer last van hem zal hebben. Gewoon je gezicht onverwacht aan zijn deur laten zien is meestal al voldoende.

Ron

1493026-result4.zip

Geplaatst:

Zo te lezen gaat het over een laf mannetje die bang is dat zijn ex nooit meer bij hem terug zal komen.

Dit soort figuren leeft van de gedachte dat het altijd mogelijk is dat de ex elk moment weer met hangende pootjes voor de deur kan staan.

Met dit soort mensen kan je het je niet veroorloven om je zwak op te stellen.

Bange mensen met psychische problemen kunnen namelijk rare dingen doen.

De politie kan je wel inlichten over wat er gaande is, maar in dit geval kan en mag de politie niets anders doen dan langs gaan voor een vrijblijvend gesprek (als ze daar tijd voor vrij willen maken).

De politie Leeuwarden zal er voor kiezen om helemaal niets te doen en rustig afwachten tot het moment dat het te laat is.

Je kan laten zien dat je niet met jezelf laat sollen en dat dan lieft met rustige bewoordingen.

Geschreeuw en gescheld werkt vaker op de lachspieren dan dat het iets helpt.

Loopt het uit de hand en niemand doet iets voor je, stuur me dan even een pm.

Geplaatst:

Voor de geintresseerden.....

Het is na mijn brief, nog 1 x gekomen tot een voicemailberichtje op mijn mobiel. DE toon daarvan was redelijk.

Hij heeft via zn dochter (13) laten weten totaal geen behoefte te voelen mij of mn ex op te zoeken.

Laten we hopen dat het hierbij blijft.

Jongens (meiden ??) allemaal bedankt voor jullie reacties.

Groet,

Ronald

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen