sattv4iedereen Geplaatst: 6 januari 2008 Geplaatst: 6 januari 2008 Hi, nu ik meer en meer bezig ben met videobewerking,zie topics dreambox,heb ik een nijpend te kort in schijfruimte,ik hen nml althans al een schijf van 80 GB erin zitten (toen ik hem kocht) en enige maanden één bijgestoken van 250 GB in 2 partitie's verdeeld en daar vista opgeplaatst.Nu gebruik ik een opslagschijf van 40 Gb en een opslagschijfpartitie van 110 GB+ een externe hd van 250 GB,maar geraakt zo stillekes aan vol te staan. ik denk een derde schijf bij te steken,omdat ik enkel een lezer/schrijver gebruik en daar de ide te gebruiken. Enkel ben ik bang dat een amd 2800+ met asusbord en de bios hem niet (volledig) zal zien staan.of misschien windows XP.Ik heb in bijlage een screenshot bijgevoegd van het moederbord en bios dat ik heb uitgelezen via siw. Graag u mening aub. M.V.G. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gast Geplaatst: 6 januari 2008 Geplaatst: 6 januari 2008 Je zou eens op de Asus site kunnen kijken. Het gaat dan vooral om de BIOS versie. Ik heb het vermoeden dat het wel gaat: mijn 2e PC heeft ook een Asus board (met XP2600+) en die draait prima met een 500Gb schijf
Tonskidutch Geplaatst: 6 januari 2008 Geplaatst: 6 januari 2008 ik denk dat ook al kan de bios een dergelijke grote harde schijf niet aan, dat je ook een extra sata controller kunt inbouwen die ( zelf raid 10 ) meer mogelijkheden bied met zo'n controller kun je namelijk meerdere disks ofwel stripen of met mirror instellen waardoor uiteindelijk afhankelijk van de disk capaciteit >terrabytes aan opslag mogelijk zijn de raid 0 4hdd presteert erg goed. voorbeeld van zo'n controller cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen