Alfons Verbiest Geplaatst: 7 januari 2008 Geplaatst: 7 januari 2008 Hallo, Bij Link naar King staat nu dat een aantal MTV's + VH 1 en VH 1 Classic met Dolby 5.1 geluid worden doorgegeven. Zojuist gekeken maar bij mij niet eentje. Is iemand dit afgelopen week al opgevallen? Astra 1G: 11.739V / 27500 Groeten, Alfons
tfh Geplaatst: 7 januari 2008 Geplaatst: 7 januari 2008 Hmmm, zal vanavond eens kijken: Zou best eens mogen namelijk. Vraag me trouwens wel af wanneer die zenders eens naar 16/9 over gaan. In ieder geval de MTV's dan. Vrijwel alle clips zijn tegenwoordig in breedbeeld. VH1 e.d. is een ander verhaal natuurlijk.
Tonskidutch Geplaatst: 7 januari 2008 Geplaatst: 7 januari 2008 Hoi Alfons, ik hoor ook niets en er zijn geen nieuwe audio kanalen maar de "audio pid" die op king staat vermeld 33???? is wellicht die we moeten toevoegen in onze zenderlijst misschien is er nog ergens een audiopid te vinden die volledig weergegeven wordt (heb ook al een nieuwe scan geprobeerd, maar die levert niks op) cheers Our Darkness Anne Clark
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen