Gast Geplaatst: 8 januari 2008 Geplaatst: 8 januari 2008 Wie kan mij vertellen of het nog mogelijk is on kanalen te instaleren in willekeurige volgorde en deze dan te kunnen her sorteren en evt kanalen te verwijderen. in een 6073 met orginele software ik kan nl duitse Eurosport niet toe voegen
Johan45 Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 Ja dat kan met de nieuwe originele firmware De duitse (FTA) eurosport staat momenteel op plaats 795. suc6 Vult u rustig aan !!!
Gast ATV Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Hoi Dat had ik wel gezien maar ik kan de lijst niet herindelen,kanalen verwijderen , of toevoegen deze regels staan zwart gemarkeerd
Johan45 Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Dan heb je waarschijnlijk eerder al eens de snelscan functie gebruikt. Eénmaal de snelscan functie gebruikt betekend dat je de kanalenlijst(en) niet meer kan aanpassen. In het menu 5 Kanalen installeren zijn, 2. Kanalen hernummeren 3. Kanalen toevoegen 4. Kanalen verwijderen dan niet meer actief .... en blijven dat ook als je een willekeurige volgorde scan doet. Vult u rustig aan !!!
Gast ATV Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Ja dat bedoel ik ook. Nu is mijn vraag kan dit niet meer ongedaan worden gemaakt. zodat bij een scan in de willekeurige volgorde alle opties weer mogelijk zijn?
Johan45 Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Vanuit de huidige sytuatie is dit niet meer mogelijk. Wel als je er (opnieuw?) de originele firmware in flasht. Dan kanalen laat zoeken en op BVN de nieuwe firmware via OTA ophaalt. Zo kan je weer kanalen in willekeurige vogorde scannen en dan zijn de functies in menu 5. Kanalen installeren weer allemaal actief. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Het kan ook anders en veel sneller. De firmware hoef je niet te flashen, willekeurige scan is niet nodig etc. Flash alleen de Duo Kanalenlijst CDS+extra 150108 en eeprom en je kan weer kanalen verplaatsen en verwijderen. Duo Kanalenlijst CDS+extra 150108.bin.zip Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen