Gast Geplaatst: 8 januari 2008 Geplaatst: 8 januari 2008 Ik heb een Triax schotel 88cm met nu nog één LNB bij iemand gemonteerd, het is straks de bedoeling om twee LNB's te monteren met een Multifeedhouder om zo Astra 1 en 2 te ontvangen. Ik heb dus eerst één LNB gemonteerd en uitgericht op Astra 1 De dreambox geef een SNR van 86% en AGC van 89% en daarnaast nog een sommellende BER van 0 tot 45 Als ik een automatische transponderscan uitvoer dan vind hij maar een paar kanalen. Ik heb al een andere LNB geprobeerd en ook de ontvanger bij thuis aangsloten en daar doet hij het gewoon. De ontvanger en de LNB zijn dus in order. Iemand een idee ? Alvast bedankt.
WPW Geplaatst: 8 januari 2008 Geplaatst: 8 januari 2008 Uitgericht op verkeerde satelliet, F connectoren opnieuw erop. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Mojo Geplaatst: 9 januari 2008 Geplaatst: 9 januari 2008 Citaat: Als ik een automatische transponderscan uitvoer dan vind hij maar een paar kanalen. Zijn de gevonden kanalen van Astra1? Citaat: De dreambox geef een SNR van 86% en AGC van 89% en daarnaast nog een sommellende BER van 0 tot 45 Indien ja bij het eerste dan de schotel beter uitrichten. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen