Ga naar inhoud


Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 478
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: DeBeek
Ziet er gelikt uit...
Graag deze kleur voor nieuwe berichten houden.
newposts.gif


Is reeds verwerkt zie ik, houden zo.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BMW850

Bedankt,

ook als ik jou bewerkte foto bijsnijd dan maakte ik het bestand groter, en dat was het probleem bij mij natuurlijk ook, dacht ik nu is het goed, was de foto weer 7000 bytes smile

Maar hij doet het nu, alleen moet de bovenkant nog afgesneden worden maar dat doe ik later wel, de foto is nu vervormd.

Rudy

Ohja, 100px limiet. 2604 bytes is dan ook genoeg.

post-27974-1318259582,6961_thumb.png

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjeeeh dit is echt wel wennen en tot op heden ben ik er helaas nog steeds niet aan gewend. Vind het erg rommelig en minder overzichtelijk als de oude opzet.

 

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zomaar mogelijk omdat het een background image is.

Dan moet er weer een "zwevend" veld of transparant plaatje met daaraan verbonden een hyperlink komen en dat is een beetje lastig. Je kunt bovenaan ook gewoon op www. sat4all.com of op Forumlijst klikken. Dat heeft exact hetzelfde effect.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Wat is persoonlijk veel irritanter en ook ook veel hinderlijker is voor de leesbaarheid van een forum, zijn leden die verkeerd citeren of niet citeren of op iemand antwoorden maar bij een bericht van een totaal ander lid op reply drukken. Dat doen zelfs leden die hier al 2500+ berichten geschreven hebben nog.

Ik weet niet of ik het ergens heb gedaan, kan best. Ik let er lang niet altijd op. Zowel op een ander forum waar ik opzit (dat React gebruikt) als in mijn zelfgeschreven weblogsoftware verdwijnen quotes-in-quotes namelijk geheel automagisch dus heb je er geen omkijken naar. Of dat in UBB.threads ook kan weet ik niet.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij opvalt is dat de emoticon achter mijn naam altijd op offline staat, terwijl ik gewoon naar mijn eigen postings aan het kijken ben.

 

Wat overigens wel handig zou zijn nu de 'alles' optie voor te lange threads verdwenen is, is de mogelijkheid om direct vanuit de onderwerpenlijst naar het laatste ongelezen bericht (in plaats van het laatste bericht) door te klikken. Nu klik ik bij drukkere topics zoals deze gewoon op de laatste pagina maar als ik erachter kom dat er op de vorige pagina ook nog ongelezen berichten zijn ben ik de weg ff kwijt omdat die dan niet meer rood zijn gekleurd.

 

Dat laatste is zomaar iets dat ik roep hoor, geen flauw benul of dat überhaupt wel kan (heb namelijk het idee dat die optie dan wel aanwezig was geweest).

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EL PIÑO


Wat overigens wel handig zou zijn nu de 'alles' optie voor te lange threads verdwenen is, is de mogelijkheid om direct vanuit de onderwerpenlijst naar het laatste ongelezen bericht (in plaats van het laatste bericht) door te klikken. Nu klik ik bij drukkere topics zoals deze gewoon op de laatste pagina maar als ik erachter kom dat er op de vorige pagina ook nog ongelezen berichten zijn ben ik de weg ff kwijt omdat die dan niet meer rood zijn gekleurd.

Dat laatste is zomaar iets dat ik roep hoor, geen flauw benul of dat überhaupt wel kan (heb namelijk het idee dat die optie dan wel aanwezig was geweest).


Naar het laatste ongelezen bericht gaan vond ik ook een prettige optie, dat mis ik nu ook inderdaad.
Is er een mogelijkheid dat deze optie weer terug komt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een paar onderwerpen gelezen te hebben waren plots alle gele briefpapiertjes vooraan in de forumlijst dewelke nieuwe topics aangeven in de forumlijst allemaal terug grijs geworden ????

Zit de fout hier bij mij dan of zit er toch nog een bug in de software?

Groetjes Johnny.

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EL PIÑO
Wat mij opvalt is dat de emoticon achter mijn naam altijd op offline staat, terwijl ik gewoon naar mijn eigen postings aan het kijken ben.

Mijn Instellingen / Berichten > Mijn Instellingen > "Verbergen van wie is online?" > Nee

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JohnnyBee
Na een paar onderwerpen gelezen te hebben waren plots alle gele briefpapiertjes vooraan in de forumlijst dewelke nieuwe topics aangeven in de forumlijst allemaal terug grijs geworden ????
Zit de fout hier bij mij dan of zit er toch nog een bug in de software?
Groetjes Johnny.


Zelfde hier

Mvrgr
flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een door mij aangemaakt onderwerp naderhand wijzigen maar ik zie de wijzigingsknop nergens meer.

Wellicht zie ik het over het hoofd of is dit probleem al behandelt maar ik zie het even niet.

Jürgen

 

Nu blijkt dat de wijzigingsknop bij dit onderwerp wel aanwezig is maar bij een circa 15 minuten geleden aangemaakt onderwerp niet.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...