Ga naar inhoud


Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 478
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ziet er goed uit!!

 

... Ik mis alleen die knoppen rechtsboven en onder om naar de index te kunnen, nu moet je op de back-knop drukken van de browser zoals bij andere forumsoftware ook is. eek

 

AL met al: operatie geslaagd, denk ik!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even wennen, maar het board ziet er goed uit! In ieder geval ziet het er frisser en moderner uit.

 

En, dan mag toch wel even gezegd worden: respect voor de beheerders die hiervoor de nacht hebben doorgetrokken! Dat een hobbysite zonder commerciele belangen 's-nachts ge-upgrade wordt om de overlast voor haar gebruikers te minimaliseren is prijzenswaardig. Er zijn commerciele bedrijven die dit zelfs nog overdag doordeweeks doen. Respect!

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Astron
Ziet er goed uit!!

... Ik mis alleen die knoppen rechtsboven en onder om naar de index te kunnen, nu moet je op de back-knop drukken van de browser zoals bij andere forumsoftware ook is. eek

AL met al: operatie geslaagd, denk ik!!


Sluit me aan bij deze opmerking.
Die linkerkolom, kan die uitgezet worden?? die ruimte kan gebruikt worden om de nuttige info van het forum weer te geven
Buiten deze ongemakjes ziet de site er fris uit ja !!

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is nu wel leuk dat je je status kunt aanpassen enzo, maar inderdaad is die info aan de zijkant eigenlijk een beetje irritant, en het is jammer dat in het topic niet meer te zien is wat niet is en je er ook niet meer direct heen gaat.

ook jammer dat je niet direct je bericht onder in kunt voeren.

wel is alles nu een stuk mooier en als je er aan wend vast ook een stuk handiger.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Astron
Ik mis alleen die knoppen rechtsboven en onder om naar de index te kunnen, nu moet je op de back-knop drukken van de browser zoals bij andere forumsoftware ook is. eek


Die knop staat nu direkt onder de berichten!!
Dus als je het laatste bericht gelezen hebt kun je gelijk op index klikken.

Er zijn nog wel een paar andere punten, berichten kunnen niet meer verwijderd worden de knop er voor zit er wel maar werkt niet.
Ook is het volgens mij nog niet mogelijk om een bijlage toe te voegen, althans ik zie niet in hoe. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bambike
Ziet er goed uit!!

... Ik mis alleen die knoppen rechtsboven en onder om naar de index te kunnen


Je kunt toch in de bovenste blauwe balk op "www.sat4all.com" klikken crazy . Voor de rest sluit ik mij aan bij de opmerking dat de rechter kolom ten kosten gaat van het leescomfort, zelfs met een 19" scherm. Wat mij betreft mag deze kolom naar boven of onderen worden verplaatst. Uiterlijk is even wennen, maar ziet er goed uit. Voor de rest realiseer ik mij dat dit een hele klus is geweest en waardeer ik jullie inspanning smile

B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ever de boel doorgespit en het is even wennen maar wel overzichtelijk.

Ik vraag me wel af hoe je je eigen avatar kunt gebruiken, niet 1 uit de collectie dus....heb gezocht hoe, maar niet gevonden .

 

digipaps

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chrisch

En, dan mag toch wel even gezegd worden: respect voor de beheerders die hiervoor de nacht hebben doorgetrokken! Dat een hobbysite zonder commerciele belangen 's-nachts ge-upgrade wordt om de overlast voor haar gebruikers te minimaliseren is prijzenswaardig. Er zijn commerciele bedrijven die dit zelfs nog overdag doordeweeks doen. Respect!

Ik heb niet de nacht 'doorgetrokken'. Om 2 uur is een cronjob gestart, die de database converteerde. Deze convert job duurde ongeveer 6 uur.
Ik ben om 8 uur opgestaan om het af te maken.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldd
Origineel bericht van: chrisch

En, dan mag toch wel even gezegd worden: respect voor de beheerders die hiervoor de nacht hebben doorgetrokken! Dat een hobbysite zonder commerciele belangen 's-nachts ge-upgrade wordt om de overlast voor haar gebruikers te minimaliseren is prijzenswaardig. Er zijn commerciele bedrijven die dit zelfs nog overdag doordeweeks doen. Respect!

Ik heb niet de nacht 'doorgetrokken'. Om 2 uur is een cronjob gestart, die de database converteerde. Deze convert job duurde ongeveer 6 uur.
Ik ben om 8 uur opgestaan om het af te maken.

Ronald


Een goede systeembeheerder laat dit inderdaad door scripts doen.
Het ziet er goed uit, alhoewel het wel wennen is.

Groeten,

Nick

Groeten,

 

Nick

 

Astra1, 2 en 3 op triax-schotel 89 cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...