D.Quijote Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Waar kan je trouwens zien of je een PM hebt gehad ???? Ook heb ik trouwens nog niet gevonden hoe je een bijlage kan versturen zonder het eerst ergens anders heen te uploaden. Verder begint het al te wennen. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast aart44 Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: D.Quijote Waar kan je trouwens zien of je een PM hebt gehad ???? Dat zou je nu moeten zien naast "Mijn instellingen?Berichten.
Gast PieterB Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Het hele rechter deel is allemaal overbodig. Dat wil ik onzichtbaar maken.
prutsie Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 citaat: Het hele rechter deel is allemaal overbodig. Dat wil ik onzichtbaar maken. (kon het citaatknopje zo snel niet vinden) Stukje plakbad en papier doen wonderen groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
RobbieT Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: PieterB Het hele rechter deel is allemaal overbodig. Dat wil ik onzichtbaar maken. Als je Firefox gebruikt gewoon Adblock Plus icm Adblock Plus: Element Hiding Helper gebruiken. Is bedoeld om ongewenste advertenties uit webpagina's te slopen, maar je kan er eigenlijk ieder element dat je wilt mee blokkeren. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast wanderer Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 ik heb firefox en add-block plus maar ben een nono, kun je me stap voor stap zeggen hoe ik dat moet doen?
cookie monster Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q Tegenwoordig gebruikt 95% van de internet bezoekers in NL/BE een monitor met minimaal 1024 x 768 pixels en dan stoort die balk rechts niet. Ron Ik gebruik 640x480 pixels , scrollen stoort me niet , maar de rechterkant , met statistieken e.d. vind ik overbodig !! Negatief: Oude Lay Out is toch veel handiger & beter !! Wil een antwoord typen , dan moet ik de letters hier vergroten , maar da's op zich geen probleem !! Positief: Bij schotelpark: Klik op het woord LNB , en je komt op de wikipedialink met de uitleg Balk bovenaan met allerlei functies = ok !!Off Topic: Deze vond ik ook nog , helaas ontbrekend !! Screenshot: C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Apple740 Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: cookie monster de rechterkant , met statistieken e.d. vind ik overbodig !! Vind ik ook hoor, zoiets hoort gewoon onderaan.
cookie monster Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Een melkpuntje Mijn handtekening is een beetje uitgerekt C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast Pacman Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: cookie monster Een melkpuntje Mijn handtekening is een beetje uitgerekt Maakt niet uit. Die gaan toch nergens over.
Feedhunter Rini Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Mannen en of vrouwen Ik ben net terug van vakantie en schrik een beetje van de verandering 1: Het posten gaat nog wel maar hoe kunnen we nu een foto er bij zetten? 2. Mijn extra naam: sat4all verslaafd vind ik niet zo mooi mag dat weer Sat4All feedhunter worden? Feedhunter Rini I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15, or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor
hummy62 Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: Feedhunter Rini Mannen en of vrouwen Ik ben net terug van vakantie en schrik een beetje van de verandering 1: Het posten gaat nog wel maar hoe kunnen we nu een foto er zij zetten? 2. Mijn extra naam: sat4all verslaafd vind ik niet zo mooi mag dat weer Sat4All feedhunter worden? Feedhunter Rini Het zelfde probleem hier ook. Sat4All feedhunter klinkt een stuk beter dan Sat4all Core Member Ron.
chrisch Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: Ronaldd Ik heb niet de nacht 'doorgetrokken'. Om 2 uur is een cronjob gestart, die de database converteerde. Deze convert job duurde ongeveer 6 uur. Ik ben om 8 uur opgestaan om het af te maken. Gelukkig maar. Dan wijzig ik mijn bericht met terugwerkende kracht naar "Ziet er goed uit!". Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Nowtv Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Als ik in een keer door alle posting wil scroller, gaat dat niet meer ??? Ik moet nu telkens een pagina verder gaan door op het volgende pagina nummer te klikken. Zal toch niet ???? Dat was juist zo handig, met je muis vanaf de 1e posting naar de laatste scrollen.?? Of mis ik hoop ik ergens iets. Je kon dacht ik (alles kiezen) en dan kon je alle posting van begin tot het eind zien.
Unetwork Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 @Ron er zijn nog een aantal bugs: In privé berichten krijg ik opeens 5 pagina's met oude berichten uit 2005. Vooral dat bericht dat jij mij 10.000 euro beloofde In het TK forum staat een bericht als Sticky "Server va Sat4All te koop, daarop te klikken kan je het bericht niet lezen (verboden toegang) Nogmaals: is het niet mogelijk om snel antwoord weer inschakelen? Enne mag ik me ERELID status weer terug Verder loopt alles denk ik beter en sneller, maar ook ik ben geen fan van de rechter balk en denk dat vooral voor de slechtziende hier het board wat moeilijker te lezen is omdat er nu wat weinige ruimte is. De ingeburgerde smilies zoals en duim op zijn niet meer te vinden. Mijn complimenten voor al jullie werk! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen