cookie monster Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q Een hyperlink in een bericht is nu vet gedrukt en donderblauw. Dit is een hyperlink . Ron Donderblauw of donkerblauw ?? PS: Wanneer 2x ]] , dan blijft die 2de ] staan , zoals ivm uw nick , tenzij je die 2de ] handmatig verwijdert C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
SatelliteOfLove Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Het is op het eerste gezicht ff wennen, pas over een week of twee zal ik mijn oordeel geven. Het is net de radikaal nieuw kapsel van je vriendin/vriend, zij enorm entousiat jij heb ff wat tijd nodig om hieraan te wennen. SOL
pch Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 zo op het 1e gezicht vind ik het niks, maar misschien is het een kwestie van wennen, we zullen zien.... Gr. Paul.
Gast mouse1277 Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 pffff, mag die rechterkant aub weg (of naar onderen of zo)? is non-informatie en als je gaat scrollen zie je alleen maar "lucht".
Ron Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Geplaatst: 12 januari 2008 Je kunt de rechterkolom in ieder geval *tijdelijk* in je profielinstellingen verbergen. Of dat zo blijft kan ik niet beloven. Ron
cookie monster Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Die uitschakeling werkt inderdaad voorlopig goed C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Wanneer je uitlogt , staat die rechterkolom er , geen probleem !! als je inlogt , geen kolom te zien wanneer je dit bij profiel zo hebt ingesteld , dus prima in orde , zo is dan het forum wel dik in orde en hartstikke verbetert !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Coliseo Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: WPW Tox is bezig, rode schoteltjes! Rode ? Lijken me eerder roze schoteltjes
WPW Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Je kunt de rechterkolom in ieder geval *tijdelijk* in je profielinstellingen verbergen. Of dat zo blijft kan ik niet beloven. Ron Owat een genot! het kan uit! daaaannnnnkkkkkkuuuuuuu! Kreeg wel ineens de huisregels voor me neus, wathebbeik nou weer gedaan?? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
cookie monster Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 roos , das ist so .... Ach , de kleur voor zo'n ongelezen bericht is ook goed opvallend !! Dus: C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Con Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Rechterkolom weggehaald, héérlijk. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Ron Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Geplaatst: 12 januari 2008 Niets, iedereen krijgt die voor zijn neus omdat de forum software nu zo ingesteld is. Dat gebeurt slechts één keer, of na het wissen van je cookie. Ron
Coliseo Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Ik krijg die flauwe kul niet weg, wel weer een acceptatie formulier Sjaak, Als je die rechter kolom bedoelt, ga naar "mijn Instellingen" en kijk dan naar de zevende rubriek "Schakel de rechterkolom uit? Ja Nee " P.S. Licentie kwijtgespeeld ?
cookie monster Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]of na het wissen van je cookie. Ron Ela ela , ik ben cookie monster Succes , ik ga sebiet maffen C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Ron Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Dank je, mijn(zendamateur) status is ook weg, maar niet bij mij alleen zag ik Klopt, dat is helaas een veld dat bij de import van de database niet meegenomen kon worden. Sat4all ereleden en sat4all feedhunters kunnen zich bij mij via PM even melden, want ik weet echt niet meer of we ieder profiel al weer aangepast hebben. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen