Ga naar inhoud


Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 478
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: satcat
Die Amerikaanse tijdnotering kan die ook ergens veranderd worden naar een europese?


Ga naar 'Mijn instellingen' -> 'Instellingen' -> 'Welk datumformaat wil je gebruiken?'.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EL PIÑO
Origineel bericht van: satcat
Die Amerikaanse tijdnotering kan die ook ergens veranderd worden naar een europese?


Ga naar 'Mijn instellingen' -> 'Instellingen' -> 'Welk datumformaat wil je gebruiken?'.


Hij staat standaard in ieder geval goed op dd/mm/jj en 24uurs tijdsformaat. Zelf kun je dan nog wijzigen, maar de standaard instelling is in ieder geval "Nederlands".

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is simpelweg een muisklik en de "snel antwoorden" functie is weer terug. Ik heb hem echter bewust uitgezet omdat deze functie er voor zorgde dat leden niet meer antwoorden op een bericht van een specifiek lid en daardoor de RE: bla regel in ieder bericht nauwelijks nog zin had. (werkt dus potentieel verwarrend).

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik nog even kwijt wil:

Sat4all is een community voor en door onze leden.

Dat wil zeggen dat wij helemaal open staan voor goede en zinvolle voorstellen ter verbetering van de community.

Deze voorstellen moeten dan enige draagkracht genieten en natuurlijk haalbaar zijn.

Heb je dus een goed voorstel, laat het gerust in dit topic weten (niet via PM a.u.b.).

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wordt er nog hard gewerkt, ik zag de optie om je eigen avatar te uploaden er weer in staan.

 

Maar er is nog genoeg te doen de veelposter @Ome Merde is nog steeds verslaafd en geen moderator, voor @Johan45 hetzelfde ook onze Belgische moderator @Gerdy is nog verslaafd en bij mij mag je de dubbele tittel ook weghalen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...