Ga naar inhoud


Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!


Ron

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: D.Quijote
Origineel bericht van: Nowtv
Als ik in een keer door alle posting wil scrollen, gaat dat niet meer ???
Ik moet nu telkens een pagina verder gaan door op het volgende pagina nummer te klikken.
Zal toch niet ????
Dat was juist zo handig, met je muis vanaf de 1e posting naar de laatste scrollen.??
Of mis ik hoop ik ergens iets.
Je kon dacht ik (alles kiezen) en dan kon je alle posting van begin tot het eind zien.


Dat kan nog steeds alleen moet je dan bij de pagina met het onderwerp op alles klikken.

Let op: Sat4all vanaf vrijdag op zaterdag tijdelijk offline
( 1 2 3 4 ... 16 17 18 alles ) door Toxic[Q]


Salu2, D.Quijote




Ik zie (alles niet staan) ik kan naar de eerste en de laatste en de tussenligende paginas, kiezen.
Dit is veel lastiger als je alle paginas even na wilt lopen naar die ene posting die je net even zocht.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 478
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

als gedeeltelijk kleurenblind persoon zou ik het zeer op prijs stellen als de schoteltjes in de linkerkolom een wat duidelijk te onderscheiden kleur zouden krijgen, de oplossing met geel/wit lampje was voor mij erg duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zilverster
@Toxic[Q]

1. Bij deze dan de vraag of het mogelijk is de ontvangen en verzonden PM berichten weer op te delen zoals voorheen zodat niet alles in 1 overzicht komt zoals nu het geval is onder Persoonlijke mededelingen ?


2. Verder, onderstaande optie kun je instellen zoals voorheen

Citaat:
Mijn instellingen / berichten

Verbergen van wie is online?
Ja Nee


Waar is dit terug te vinden om zoals voorheen te kunnen gebruiken ?


1. Nee dat in principe niet. Dat heeft infopop nu eenmaal zo gemaakt en zou een enorm ingrijpende "hack" op de boardsoftware beteken. In principe is dit ook beter, want ontvangen PM's en jouw antwoorden staan nu in een "draad" zodat je alles netjes bij elkaar hebt. Gewoon even wennen.

2. Ik heb geen idee weat je daarmee bedoeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BMW850
Ik wil een nieuwe avatar plaatsen maar als ik mijn avatar naar 4096 bytes verklein is het een stipje geworden.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=dlattach;attach=47856;type=avatar

Zou de resolutie van een avatar naar 7000 bytes kunnen?

Rudy


Daar is niets in gewijzigd. Avatars blijven dit formaat anders is het browsen voor mensen met een langzame verbinding zeer irritant. Zelf creatief zijn met photoshop. Anderen lukt het ook binnen dit formaat te blijven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Nowtv


Ik zie (alles niet staan) ik kan naar de eerste en de laatste en de tussenligende paginas, kiezen.
Dit is veel lastiger als je alle paginas even na wilt lopen naar die ene posting die je net even zocht.


Inderdaad, ik kan geen tektst of knop vinden waarmee ik een draad in zijn geheel kan openen. Da's toch wel een lastig probleem, zeker wanneer je in een lange draad iets terug wilt zoeken. Daarvoor moet je nu van bladzijde tot bladzijde. Verder kreeg ik de opmerking van een slechtziende die hier op bezoek was dat de donkere randen om iedere reply erg storend zijn en dat die best wel wat lichter zouden mogen.

Vriendelijke groet,

Alfi

edit: spelfouten...

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Nowtv

Ik zie (alles niet staan) ik kan naar de eerste en de laatste en de tussenligende paginas, kiezen.
Dit is veel lastiger als je alle paginas even na wilt lopen naar die ene posting die je net even zocht.


Die "alles" optie is ook alleen beschikbaar bij topics tot 3 a maximaal 4 pagina's. Als die optie er altijd zou zijn zoals in de vorige versie zo was, zou een topic met 35 pagina's (350 berichten) dat door 3 mensen tegelijk geopend wordt, een enorme "aanslag" op de server zijn.
Dat doen we dus niet meer.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic[Q]

 

 

Citaat:
2. Verder, onderstaande optie kun je instellen zoals voorheen

 

Citaat:Mijn instellingen / berichten

 

Verbergen van wie is online?

Ja Nee

 

 

Waar is dit terug te vinden om zoals voorheen te kunnen gebruiken ?

 

 

Citaat:
Antwoord @Toxic[Q] :

 

 

2. Ik heb geen idee weat je daarmee bedoeld.

 

 

Ik hoop dat ondertaande meer duidelijkheid geeft, maar zoals gezegd, heb de oplossing zelf al gevonden ( details ).

 

 

Citaat:

 

Wie zijn er Online

95 geregistreerde (Henksat, mojo-jojo, de spons, RogerFM, likus, irra, 9 onzichtbaar) en 84 anonieme bezoekers online.

 

details

 

 

 

Citaat:
1. Nee dat in principe niet. Dat heeft infopop nu eenmaal zo gemaakt en zou een enorm ingrijpende "hack" op de boardsoftware beteken. In principe is dit ook beter, want ontvangen PM's en jouw antwoorden staan nu in een "draad" zodat je alles netjes bij elkaar hebt. Gewoon even wennen.

 

OK, duidelijk en zoals je zegt, even wennen en kan zeker voordeel hebben.

 

Het ligt ook niet aan jullie maar aan me zelf, kan slecht over veranderingen blush ............

 

 

Nog een opmerking, ik denk wanneer je mij weer volledig gelukkig wilt hebben en vele anderen met mij gezien de opmerkingen, is het niet mogelijk om hetgeen nu als optie aan de rechter zeide van het scherm staat helemaal naar onderen te zetten en dan van links naar rechts. Het groote voordeel is dat men dan weer gebruik kan maken van het volledige scherm voor de rest zoals het voorheen ook was. Mensen die de extra informatie willen zien hebben ook dan nog steeds de keuze deze optiie aan en/of uit te zetten en hoeven alleen maar door te scrollen naar onderaan de pagina.

 

Heeft me wel weer een slapeloze nacht gekost laugh , gr.

 

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste reactie was Bah, maar dat had ik ook toen tweakers enkele maanden geleden naar een nieuwe layout ging, Ik zou nu niet meer terug willen. Het zal wel wennen, de oude sat4all layout was nogal outdated. en deze vernieuwend. Ik wil het sat4all team daarom hierbij feliciteren met de nieuwe layout

Pandit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Ik stoor me niet aan de rechterkant, sterker nog die moet blijven!
Iedereen die hem weg wil hebben mag eens komen kijken op mijn 20" breedbeeld TFT. Het zoekveld zit nu bv 1 klik verder.


Dat zeg ik. Die kolom zit helemaal niet in de weg als je een resolutie van 1024 pixels of groter draait wat 99,9% van alle bezoekers tegenwoordig heeft.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wel aardig vind, is dat je nu gelijk kunt zien wie er online is, omdat dan de smilie naast je naam gekleurd is. Ben je niet online is die grijs. In iedergeaval is me dat vroeger nooit opgevallen.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Die kolom zit helemaal niet in de weg als je een resolutie van 1024 pixels of groter draait wat 99,9% van alle bezoekers tegenwoordig heeft.

Ik draai hier ook op 1680x1050, maar mij zit die rechterkolom wel degelijk in de weg. De reden dat ik een breedbeeld monitor heb is namelijk dat ik dan meerdere programma's naast elkaar kan draaien. Nu moet ik Firefox breder maken om berichten prettig te lezen, waardoor ik minder ruimte overheb voor andere processen.

- Ruud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...