Ga naar inhoud


Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 478
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Toxic[Q

Dat zeg ik. Die kolom zit helemaal niet in de weg als je een resolutie van 1024 pixels of groter draait wat 99,9% van alle bezoekers tegenwoordig heeft.


Hier met 1280x1024 is het gewoon ergerlijk, als je naar beneden scrolt heb je gewoon 25% van de pagina leeg.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je 15% van de pagina leeg en staat nog steeds ieder topic netjes in beeld. Je hebt er dus dan geen last van.

Maar goed, je kunt die kolom tijdelijk uit zetten, maar hij komt wel weer terug. We hebben namelijk op termijn ruimte nodig voor o.a. een menu voor de extra pagina''s.

Het is OF een kolom rechts of links, OF een indexpagina met daarin een menu en een aparte link naar het forum.

Jullie mogen dat zelf bepalen, mij is het worst.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat de "schoteltjes" van een forum met nieuwe berichten donkerblauw zijn geworden, ipv rood.

Niet echt een vooruitgang, ik zou een gele kleur adviseren.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Het is OF een kolom rechts of links, OF een indexpagina met daarin een menu en een aparte link naar het forum.


Dan maar de laatste optie.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet iedereen heeft zo een groot scherm, laat staan een

breedbeeldscherm. Ik heb een 4/3 19 duim, en

die berichten balk stoort, zeker omdie die aan de

verkeerde kant zit, aan de linkerkant zou het veel

beter zijn

 

Waar zijn trouwens de RSS feeds gebleven, komen die nog

of zie ik eroverheen ? Ik lees graag sat4all berichtjes

op mijn TV zie je

 

Voor de rest is het wennen

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Hier met 1280x1024 is het gewoon ergerlijk, als je naar beneden scrolt heb je gewoon 25% van de pagina leeg.


Met 1280x1024 vind ik het ook vervelend, maar ik moet zeggen dat het op mijn breedbeeldscherm juist prettiger is. Ik heb het idee dat met de oude lay-out tekst niet over de hele breedte van het scherm werd gezet (heeft iemand daar bewijs van) en dat is nu wel zo, dus dan is de rechterbalk een voordeel. En moet ik Toxic[Q] toch gelijk geven (het moest er een keer van komen).

Maar nu moet ik op iedere computer gaan switchen wink.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Maar goed, je kunt die kolom tijdelijk uit zetten, maar hij komt wel weer terug. We hebben namelijk op termijn ruimte nodig voor o.a. een menu voor de extra pagina''s.
Het is OF een kolom rechts of links, OF een indexpagina met daarin een menu en een aparte link naar het forum.
Jullie mogen dat zelf bepalen, mij is het worst.


Wat voor belangrijks komt er dan in die kolom dat hij per se aan moet? Want, ook al heb ik je net gelijk gegeven over de leesbaarheid, ik vind het wel wat opdringerig over komen. Het lijkt alsof jullie (als moderators en admins) er meer aan hebben dan de boardgebruikers op de manier zoals je het nu brengt. Moet het echt zo'n mysterie als 'een menu voor extra pagina's' blijven?

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Wat voor belangrijks komt er dan in die kolom dat hij per se aan moet? Want, ook al heb ik je net gelijk gegeven over de leesbaarheid, ik vind het wel wat opdringerig over komen. Het lijkt alsof jullie (als moderators en admins) er meer aan hebben dan de boardgebruikers op de manier zoals je het nu brengt. Moet het echt zo'n mysterie als 'een menu voor extra pagina's' blijven?


Dat heb ik zojuist allemaal al uitgelegd. We hebben plaats nodig voor een menu met daarin de links naar de andere (toekomstige) pagina's, zoals een linkpagina, informatiedatabase, contactformulier etc.
Zij die lezen, zijn weer duidelijk in het voordeel:-)

Rion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik draai hier ook op 1680x1050, maar mij zit die rechterkolom wel degelijk in de weg. De reden dat ik een breedbeeld monitor heb is namelijk dat ik dan meerdere programma's naast elkaar kan draaien. Nu moet ik Firefox breder maken om berichten prettig te lezen, waardoor ik minder ruimte overheb voor andere processen.

- Ruud

Met dat soort "luxe-problemen" kunnen wij echt geen rekening houden. Zo heeft iedereen wel "wat".

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is persoonlijk veel irritanter en ook ook veel hinderlijker is voor de leesbaarheid van een forum, zijn leden die verkeerd citeren of niet citeren of op iemand antwoorden maar bij een bericht van een totaal ander lid op reply drukken. Dat doen zelfs leden die hier al 2500+ berichten geschreven hebben nog.

Voorbeeld: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1436268/fpart/4

Het is bovendien ook niet nodig een citaat van een citaat van een citaat van een citaat te citeren. Citeer alleen het stukje tekst waarop je reageert en niet de citaten van 10 berichten eerder!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic[Q],

 

Eigenlijk mis ik nog een optie, deze heb ik tot op heden niet kunnen vinden. In de oude situatie kon je na het aanmelden direct zien welke van de door je zelf geselecteerde vrienden ( d.m.v. toevoegen ) on-line waren, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...