Ga naar inhoud


Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!


Ron

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Zilverster
@Toxic[Q],

Eigenlijk mis ik nog een optie, deze heb ik tot op heden niet kunnen vinden. In de oude situatie kon je na het aanmelden direct zien welke van de door je zelf geselecteerde vrienden ( d.m.v. toevoegen ) on-line waren, gr.


Zilverster.


Zo te zien zit die optie er inderdaad niet meer in.
Er komt over een paar weken nog een nieuwe versie, waarin dit soort zaken mogelijk weer toegevoegd zijn.
Momenteen is er in ieder geval één hinderlijke bug: Sat4all ereleden en feedhunters verliezen hun "speciale" status, zodra ze zelf wat wijzigen in hun profiel. Ik weet nog niet of we dat zelf op kunnen lossen.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 478
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gaan we de feedhunters en ereleden vragen niets te wijzigen wink

 

Maar er is nog een mooiere verbetering:

In de oude software als je b.v.b. in dit topic zat dus Algemeen-Nieuws moest je eerst weer terug naar de root.

Nu hoeft dat niet meer.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]... Citeer alleen het stukje tekst waarop je reageert en niet de citaten van 10 berichten eerder!
Ron

Eindelijk iemand die dit vervelende fenomeen onder de aandacht brengt. Ik irriteer mij ook al lang aan de veelvuldig herhaalde citaten.
Overigens schijnt dit een 'virus' te zijn want ook op andere fora zie dit verschijnsel terug zonder dat er iemand iets ervan zegt.
Nu nog maar hopen dat iedereen zich ook hieraan houdt.
Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het al door iemand anders aangestipt, maar om nu 30x op het knopje "volgende pagina" te gaan drukken?

Ik mis de optie om alles te lezen nogal, afgezien van die hinderlijke statistieken rechts en de afgenomen duidelijkheid van de site.....

Ik snap dat er veel werk in gestoken is, maar ik vind het helaas geen verbetering........

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Spotvogel,

 

 

Citaat:
maar om nu 30x op het knopje "volgende pagina" te gaan drukken?

 

Ik mis de optie om alles te lezen nogal

 

 

Voor zover ik dit kan zien geld dat alleen voor het draadje :

 

Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!

 

Zie onder :

 

Citaat:
Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!

( 1 2 3 4 ... 27 28 29

 

 

De overige draadkes zien er zo uit, zie onder :

 

Citaat:
Tel Sell failliet verklaard

( 1 2 3 4 alles )

 

Hier is dus aan het einde wel de optie alles te selecteren, gr.

 

 

 

Zilverster.

 

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden heb ik een paar berchten terug al uitgelegd. Als je in een topic met 35 pagina's op ALLES drukt, moet er een querie op de database uitgevoerd worden die 350 berichten in één lijst op moet bouwen.

Dat is een veel te zware belasting voor de server en dat willen we dus niet meer.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sat-elite
Begrijp dat vernieuwing soms nodig is maar heel eerlijk irriteerd het me nu al.geef mij de oude maar terug


De nieuwe layout is nu vrijwel hetzelfde als de "oude". In ieder geval qua kleuren. de oude software had een paar ernstige bugs en tekortkomingen. Zo kon de oude software onder een forum, geen subforums aan en de nieuwe software kan dat wel. later zullen er dus onder een aantal forums nog subforums verschijnen, maar daar wachten we nog even mee totdat alles een beetje vertrouwd is.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: BMW850
Ik wil een nieuwe avatar plaatsen maar als ik mijn avatar naar 4096 bytes verklein is het een stipje geworden.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=dlattach;attach=47856;type=avatar

Zou de resolutie van een avatar naar 7000 bytes kunnen?

Rudy

4096 bytes ought to be enough for anybody.


Bedankt,

ook als ik jou bewerkte foto bijsnijd dan maakte ik het bestand groter, en dat was het probleem bij mij natuurlijk ook, dacht ik nu is het goed, was de foto weer 7000 bytes smile

Maar hij doet het nu, alleen moet de bovenkant nog afgesneden worden maar dat doe ik later wel, de foto is nu vervormd.

Rudy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...