RobbieT Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Daarnet viel me op dat nadat ik een reply op een post deed er in mijn antwoord een wikipedia link stond die ik niet zelf geplaatst heb. Combinatie : Alps twin LNB en Maximum DiseqC Voegt de nieuwe boardsoftware die wikipedia links automatisch toe op bepaalde steekwoorden? CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
WPW Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Ja en nee zie http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1445052#Post1445052 gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
RobbieT Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Origineel bericht van: WPW Ja en nee zie http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1445052#Post1445052 Eigenlijk ja dus, alleen is het nog in opbouw. Dan snap ik in ieder geval hoe die links daar kwamen, was ervan overtuigd dat ikzelf niks had ingevoerd. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
hemertje Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 ik zie in de kolom 'reacties' geen aantal (-) ongelezen antwoorden in de kleur rood meer... alleen nog maar het totaal aantal antwoorden. DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Elwin Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Origineel bericht van: hemertje ik zie in de kolom 'reacties' geen aantal (-) ongelezen antwoorden in de kleur rood meer... alleen nog maar het totaal aantal antwoorden. Bij mij geeft ie juist wél aan dat er nieuwe berichten zijn, maar hoeveel het er zijn laat ie niet zien...
EL PIÑO Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Ik heb exact hetzelfde, dacht al dat het aan mij lag... Topics met ongelezen berichten zijn wel rood gekleurd maar er staat niet bij hoeveel ongelezen berichten er zijn. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Koen B Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Denk niet dat dit al is aangehaald (sorry als het wel zo is) (edit: nu merken we dit dus met vier personen tegelijk op ) maar sinds vandaag zie ik bij het openen van een subfourm niet meer hoeveel nieuwe berichten zijn toegevoegd aan een topic (dus bv. topic met 10 antwoorden die ik al gezien had en 5 nieuwe verscheen tot ongeveer gisteren als 'topictitel 15 (5)', nu zie ik alleen nog het totale aantal berichten. Ik vind het wel handig als je kan zien hoeveel nieuwe berichten in een draadje staan, als sinsds je vorige bezoek ergens twintig nieuwe posts staan, weet je wel dat er wat interessants te beleven valt! VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Jean-Claude Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 heb hier ook last van "verdwijnende" folderaanduidingen. Je ziet na enkele klikken niet meer waar er nieuwe berichten staan en waar niet - erg onhandig. (IE7 op XP Pro) en ook het onderstaande kan ik moeilijk geloven, op een forum met 38886 geregistreerde gebruikers : DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
EL PIÑO Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Dat zou toch wel goed kunnen hoor. Om daar te staan moet je èn je geboortedag opgeven èn er voor kiezen om die ook 'op de kalender' te zetten en ik denk dat veel mensen dat niet doen. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
rai Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 IK heb al een search op het forum gedaan, maar krijg geen resultaten terug als ik op RSS ga zoeken. En als ik op +rss en +feed ga zoeken, dan krijg ik alles over feeds. De + werkt ook niet meer? Eh, zijn die ook aangepast? Want via de DREAMBOX krijg ik nu alleen maar een foutmelding te zien. Kom echter nergens tegen wat hiervoor de nieuwe instellingen zouden zijn. Zijn die er nog?
Ron Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Geplaatst: 16 januari 2008 Dat klopt, die werken tijdelijk niet meer. Dat staat op dit moment laag op de prioriteitenlijst. Ron
Ron Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Geplaatst: 16 januari 2008 Voor wat betreft de nieuwe berichten aanduiding. Niet iedereen blijkt er last van te hebben. Hoe het probleem komt en vooral hoe het op te lossen, is nog niet bekend. De aanduiding hoeveel nieuwe berichten hebben we uitgezet omdat dit de server te zwaar belast. Dat stond in de oude software ook uit. Die optie is eigenlijk alleen geschikt voor kleine forums. Ron
Jürgen Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Ron, Of iedereen hiervan last heeft kan ik niet beoordelen maar ik vindt het toch tamelijk hinderlijk dat ik nu niet meer kan zien hoeveel nieuwe berichten in een topic zitten. Ik weet niet wat je bedoeld met '..Dat stond in de oude software ook uit. Die optie is eigenlijk alleen geschikt voor kleine forums...' want in de vorige versie stond het aantal nieuwe berichten er wel degelijk in. Ik zou het althans op prijs stellen als deze optie weer terugkomt. Jürgen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Satwatcher Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Zelfs in de nieuwe software heeft de aanduiding van het aantal nieuwe berichten van een bepaald onderwerp na het laatste bezoek aangestaan. Inderdaad vond ook ik dit een heel belangrijke functie. Satwatcher ---------------------------------------
Ron Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Geplaatst: 16 januari 2008 Jullie hebben gelijk. In de individuele forums stond het aan, in de forumlijst (index) niet. In de forums staat het nu weer aan, in de forumlijst blijft het uit en was dat ook altijd al zo. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen