Ga naar inhoud


Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 478
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat ik mis is de zoek functie onderaan de pagina wanneer je in een bepaalde thread zit. Dat gebruikte ik nogal eens. Of zie ik het helemaal ergens over het hoofd?

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik hier ook al gemeld trouwens de nieuwe zoekfunktie werkt uitstekend.

Dus echt missen doe ik het al niet meer.

Wel is het vervelend dat je de oude linken die in het forum gestaan hebben niet meer kunt vinden, en dat is niet meer op te lossen!!

 

Dus al met al zitten er ook een aantal negatieve kanten aan de upgrade.

Ook ben ik mijn unieke titel weer kwijt na een wijziging van mijn email adres. cool

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry indien het antwoord al in dit topic gegeven is. Doordat de optie 'alle pagina's tonen' niet meer aanwezig is, is het moeilijk om door een lang topic een tekst te kunnen vinden.

 

Mijn probleem is dat de gele kleurtjes voor het aangeven dat ik iets niet gelezen heb, niet goed werkt. Indien ik op de forum pagina bv 3 topic in geel zie staan en ik klik op het eerste topic, lees hetgene dat nog geel is in dit topic en dan terug ga naar de forums, dan zijn ineens de gele icoontjes niet meer geel. Dit is heel frusterend omdat ik dan niet zie wat ik nog niet gelezen heb. Heb de cookie al weggegooid maar dit heeft niet geholpen. Heeft iemand de oplossing hiervoor?

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg de volgende voor mijn neus als ik onderaan de pagina op de knop Ga druk:

http://homepage.mac.com/henkp/.Public/sat4all.png

 

Ook kan ik dit bericht niet meer verwijderen, terwijl het nog geen 5 minuten geleden is aangemaakt.

 

 

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: holles
Sorry indien het antwoord al in dit topic gegeven is. Doordat de optie 'alle pagina's tonen' niet meer aanwezig is, is het moeilijk om door een lang topic een tekst te kunnen vinden.

Het antwoord op deze vraag was inderdaad al eerder gegeven.
Alle pagina`s tegeleijkertijd openenen is inderdaad niet mogelijk maar je kunt de weergave wel naar een aangenamer niveau aanpassen.
Via 'Mijn Instellingen' kun je het invulveld 'Totaal aantal reacties tonen per pagina wanneer in platte modus: (standaard is 10)' op b.v. 99 zetten. Dan zal een thread van b.v. 480 berichten nog maar 5 pagina`s van elk 99 berichten presenteren.
Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

board ziet er Toppy uit Ronald.

 

wat ik eigenlijk wel een beetje mis , is het terug gaan naar de index bovenaan in de topic.

soms denk je heeee dat is een intresant topic, maar als je het begin gelezen heb hoeft het soms niet meer , en dan moet je naar beneden scrollen om terug te gaan.

 

 

groet cobes

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...