Ga naar inhoud


Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 478
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In de forumlijst (de lijst met alle forum, ofwel de indexpagina) kun je aan het gele boekje (links) zien welke forums nieuwe berichten bevatten.

Op de inhoud pagina van elk forum zelf, is de situatie ook ongewijzigd. je kunt aan de rood/roze kleur zien in welk topic er nieuwe reacties staan of welk topic nieuw is.

In het topic zelf is iedere nieuwe reactie met een plaatje gemarkeerd (links boven in ieder nieuwe bericht staat: NEW)

Dat NEW incoontje ga ik als ik zin en tijd heb nog wat groter en ROOD maken!

Als het markeren van nieuwe berichten helemaal niet werkt, dan je sat4all cookie wissen!

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=mycookies

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]De balk rechts blijft, echter zullen we daar op den duur ook nuttige informatie plaatsen.


Nuttige informatie of niet ik ben hem liever kwijt dan rijk, is er geen optie in UBB.threads waarmee hij uitgezet kan worden? Als dat niet zo is, is het een beetje jammer van de makers van UBB.threads, gemiste kans.

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Tegenwoordig gebruikt 95% van de internet bezoekers in NL/BE een monitor met minimaal 1024 x 768 pixels en dan stoort die balk rechts niet. Berichten worden zelfs iets prettiger leesbaar doordat de tekst nu niet meer zo enorm breed is.


Dat is puur subjectief, ik gebruik een resolutie van 1280x1024 of 1440x900 (16:10) maar heb het liever wat breder. Overigens is 'nuttige' informatie ook subjectief. Ik vind de berichten nuttig.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Daarom, jouw mening is ook maar één mening, want we zijn hier met 30.000 en anderen vinden die informatie die er op termijn komt te staan misschien wel nuttig genoeg:-)


Al ben ik de enige, dan zou het nog wel handig zijn als er een optie was om hem uit te zetten... Want ook als ik hem bovenaan wil zetten blijft hij helaas rechts staan.

Ik sla nu wel net voordat de pagina klaar is met laden op escape, dan stopt hij met laden en blijft de balk weg.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, die nieuwe layout . . . . morgen weet je niet beter meer.

 

Ben allang blij dat alles weer in de lucht is.

 

Pluim voor de harde werkers.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tijd en moeite die in deze update gestopt is! Ik moet uiteraard net als iedereen ook effe zoeken en wennen, maar dat gaat vast wel goed komen.

 

Ome Merde is de top auteur zie ik, gefeliciteerd met die titel!

 

 

<citaat>

De host vanwaar je dit board bezoekt wordt niet herkend als een geldige host. Waarschijnlijk wordt de 'referrer'-variabele geblokkeerd door je firewall. Controleer je firewall-instellingen en probeer het opnieuw.

</citaat>

 

Verder net ontdekt dat ik m'n complete firewall moet uitzetten om een bericht te kunnen plaatsen omdat er geen geldige hosting adres gevonden kan worden ofzo. Dat betekend in de praktijk dat ik (en anderen mischien ook) de firewall iedere keer moeten

uitezetten wanneer er een bericht geplaatst moet worden.

 

 

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is dit nog geen verbetering. Erg druk en die balk rechts (vreselijk irritant!) Hoe zet ik die uit?

 

Tevens ontbreekt de mogelijkheid om snel te reageren. Ik weet dat dit template op andere forums wordt toegepast. (kende het al) Ook daar meer klachten.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...