duc748 Geplaatst: 9 januari 2008 Geplaatst: 9 januari 2008 hallo alle. ik heb hier een spaun switch. er zit een knop boven op maar weet niet waar hij voor is.
duc748 Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Geplaatst: 9 januari 2008 @sjaak dank je. wil alleen weten waar ik hem op moet zetten, en wat dus elke stand inhoud. met die rode knop.
duc748 Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Geplaatst: 10 januari 2008 @sjaak thanks voor de manual. zal even kijken wat hij doet op mode 1. ik heb nu 2 diseqc schakelaars er aan zitten met 8 LNB`s. heb je ook toevallig de dreambox aan de andere kant zitten.???
duc748 Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Geplaatst: 10 januari 2008 ik krijg het niet aan de gang. het lukt alleen met 4 LNB en diseqc om beeld te krijgen. doe ik de switch er tussen lukt het niet meer. iemand een idee??
duc748 Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Geplaatst: 11 januari 2008 @Jani 1 bedank voor deze mooie voorbeeld, mijn opstelling zie bijlage.. ik ben al weer wat verder, ik heb beeld maar alleen op een diseqC waar 4 LNB op zitten. in het menu van de dreambox heb ik input 1 en input 2 aan gevinkt. daarna nog eens om gedraait maar werkt die andere weer niet...vreemd.
Gast Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 Ken helaas de Dreambox niet maar staat er nergens in de handleiding hoe je committed en uncommitted kan instellen. Mijn Vb gaat alleen over de Spaun en de modes. Mode 1 is voor jouw setup perfect. Je schakeld dan uncommiteted 1 t/m 4 (eigenlijk zijn dat drie relais in 1 huis. Bij Digenius is 1 uncom regel 1 is 0 regel 2 is 0. 2 is 0 1, 3 is 1 0 en 4 is 1 1) en daarna de Diseqc 1 t/m 4.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen