Gast Geplaatst: 9 januari 2008 Geplaatst: 9 januari 2008 Graag wat aan koop advies reeds in mijn bezit manhattan starlight mx deze verzorgt via de rf uitgang signaal in mijn hele woning uitgerust met een volledig CD abbo asscom in de woonkamer met beperkt CD abbo onlangs aangeschaft pc met windows vista ingericht als mce in woonkamer deze wil ik uitrusten met een floppydtv sat kaart ik lees dat deze goed samenwerkt met windows mce nu krijg ik een gebrek aan smartcards en ben ik het gewissel van de kaarten zat dus wil ik gaan cardsharen smartwi is geen optie daar dit niet werkt op mijn bestaande oude boxen en omdat iedere kamer in mijn huis is uitgerust met minimaal 1 LAN aansluiting wil ik een cardserver gaan inrichten ik denk hierbij aan een DM 500 of DM 600 deze moet ik dan uitrusten met een ci module ik denk aan mediaguard en voorzien van een juiste image dit is wat ik tot zover heb ondekt met het doorspitten van diverse forums tot zover zit ik goed denk ik nu blijf ik met de volgende vragen zitten: krijg ik mijn mce met floppydtv satkaart aan de praat met bv gbox en moet ik hier dan nog een ci module voor hebben en is mijn ci module keuze de juiste voor in mijn dreambox
WPW Geplaatst: 9 januari 2008 Geplaatst: 9 januari 2008 Colinux op de Mce, newcs daarop, cardlink in de starlight/asscom, de rest via google. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 9 januari 2008 Geplaatst: 9 januari 2008 Citaat: Colinux op de Mce, newcs daarop, cardlink in de starlight/asscom, de rest via google. bedankt voor je reactie dus geen dreambox maar mce als cardserver laten draaien dit is een optie heeft wel als nadeel dat de pc altijd aan moet blijven en is dit voor een beginner goed te doen werkt colinux ook goed naast vista
WPW Geplaatst: 9 januari 2008 Geplaatst: 9 januari 2008 Een beetje mce staat altijd aan en dus eenvoudiger om daar cs te draaien, co mot wel op vista draaien anders co met xp compatibiliteit starten. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 10 januari 2008 Geplaatst: 10 januari 2008 Ik lees dat newcs ook onder windows kan draaien maar ik heb in beide gevallen (windows of linux) een kaartlezer nodig klopt dit dit kan dan niet met mijn floppydtv satkaart wat voor een kaart lezer is aanteraden
WPW Geplaatst: 10 januari 2008 Geplaatst: 10 januari 2008 De meest simpele, mastera of zo. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 helaas kan ik nergens een softcam vinden voor floppydtv satkaart deze verdiend toch mijn voorkeur ivm goede intergratie in mce zal deze dan ook met een cardlink moeten sharen mijn bestellijstje word dan: 1* mastera ca € 80.00 3* cardlink voor floppydtv/starlight/asscom ca € 390.00 1* floppydtv + cam ca € 200.00 even ca € 670.00 investeren dan moet het lukken ,ik hoop het van harte
WPW Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 Je hebt maar 1 cardlink kit nodig niet 3. Kijk hier ook eens: http://www.sat4all.com/forums/postlist.php?Cat=0&Board=UBB26 gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast poelie1 Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 hallo wpw helaas je link werkt niet ik dacht dat je 1 cardlink per box nodig hebt of ik mis wat groeten paul
WPW Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Zal die link straks wel weer opzoeken, z'n cardlink pakket komt tog met 3 insteekkaarten voor 3 ontvangers? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast poelie1 Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 volgens mij is cardlink per stuk a ca €130.00 smartwi is een hub met 3 kaarten completeset ca €130.00 werkt niet op de asscom werkt ook niet op de starlight mx via de enbedded cam maar mischien wel met de ci wie weet dit?en met welke ci module? als dit werkend te krijgen is kan mijn bestellijstje er als volgt uitzien floppy dtv +cam € 200.00 smartwii € 130.00 cam voor starlight € 80.00 asscom vervangen voor DM500 +cam ca €280.00 ongeveer zelfde kosten plaatje voordeel in bezit van DM500 hangt dus af of stalight aan de praat is te krijgen op smatwi uitzoeken waard
WPW Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Nieuw linkje http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/postlist/Board/13/page/1 gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
WPW Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Je hebt gelijk, tis per kaart, zat met die WI in me hoofd, dat maakt het wel duur maar CL werkt stukken beter dan WI. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast poelie1 Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 okee maar is diablo dan niks werkt met veel manhattan boxen, mx staat er net niet bij kan deze wireless en over het lan werken? dan kan de DM 500 met de light versie en de rest wireless
WPW Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Kan ook maar met dit soort oplossingen moet je denken aan je eigen aanpassend vermogen "kan ik zelf nog wat doen als het niet werkt?" met CL en newcsD(win32) is dat Ja, de rest waarschijnlijk niet. Want je geeft een berg centen uit en als dat na 6 maanden niet meer werkt EN je kan zelf ook niks doen... you snapt het wel. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen