Ga naar inhoud


[all] Eindelijk HDTV ontvanger gespot??


dre_1

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: MauriceW
De reelbox kost ca: 1499,-
Adviesprijs DM8000: 799,-

De realbox is dus 87% duurder dan de DM, het is maar wat je (bijna) net zo duur vind...


Advies is inmiddels 900, komt de HDD en DVD er nog bij.

Avantgarde is compleet, en wordt nu voor 1450 aangeboden.

Die dikke 300 euro verschil, boek ik wel ergens af wink

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 612
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

De Humax is een heel ander type ontvanger, ik denk niet dat deze in de zelfde doelgroep zit.

 

Zie net dat de AB IPBox 9000 HD/DGStation CubeRevo vanaf 04-02 leverbaar is (fabrieks opgave).

 

Deze zal tussen de 560 en 600 euro kosten.

Ik hoop dat ze deze ontvanger met goede software uitbrengen.

Een goede concurent is wel welkom met de te hoge prijs van de DM8000.

 

 

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley4

Advies is inmiddels 900, komt de HDD en DVD er nog bij.

Avantgarde is compleet, en wordt nu voor 1450 aangeboden.

Die dikke 300 euro verschil, boek ik wel ergens af wink


Ik vraag me af hoezeer je jezelf voor de gek wilt houden om bij de ene ontvanger de straatprijs met de fabrikant adviesprijs van een ander te vergelijken.
De correcte vergelijking is 899,00 met 1499,00 en is dus 600 euro verschil!
Ik vind de DM8000 al erg duur. Geen haar om mijn hoofd die er dus aan denkt om een "avantgarde" te kopen voor nog eens 600 euro meer!
Zeker niet na het drama dat Reelbox 1100 heet.
Maar goed de 8000 komt er bij mij voorlopig ook niet. 900 euro voor een HD box is me gewoon te duur. Dan moet hij toch wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goed zijn wil ik dat geld er voor neertellen.
Je moet overigens ook niet vergeten dat de "reelbox avantgarde" al jaren bestaat. Het is namelijk een "normale" (voor PC begrippen langzame) PC met een tweetal DVB-S2 kaartjes er in.
Al jaren bestaat er in Duitsland een forum specifiek voor mensen die de "reelbox avantgarde" zelf bouwen met veel betere specificaties en voor een veel lagere prijs.
Kijk maar eens op vdr-portal.de.
Reel Multimedia heeft het geheel alleen in een nette behuizing gestoken. Ik zeg niet dat het niets is, maar meer dan een luxe media PC met ondermaatste prestaties met daarop een mooi geskinde VDR versie is het niet. Het bewijst in ieder geval wel dat Reel Multimedia na jaren nog steeds niet over de kennis en techniek beschikt om zelf een echte satellietontvanger te maken.
De hardware is "standaard" PC hardware en de software een al jaren bestaande open source software voor PC's die helaas alles behalve echt gebruiksvriendelijk is.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: Harley4

Advies is inmiddels 900, komt de HDD en DVD er nog bij.

Avantgarde is compleet, en wordt nu voor 1450 aangeboden.

Die dikke 300 euro verschil, boek ik wel ergens af wink


Ik vraag me af hoezeer je jezelf voor de gek wilt houden om bij de ene ontvanger de straatprijs met de fabrikant adviesprijs van een ander te vergelijken.
De correcte vergelijking is 899,00 met 1499,00 en is dus 600 euro verschil!
Ik vind de DM8000 al erg duur. Geen haar om mijn hoofd die er dus aan denkt om een "avantgarde" te kopen voor nog eens 600 euro meer!
Zeker niet na het drama dat Reelbox 1100 heet.
Maar goed de 8000 komt er bij mij voorlopig ook niet. 900 euro voor een HD box is me gewoon te duur. Dan moet hij toch wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goed zijn wil ik dat geld er voor neertellen.

Ron


Ik wist niet dat er voor die 899 al een HDD en brander inzat.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ik wist niet dat een 320GB SATA schijf en een DVD brander al 600 euro moesten kosten:-))


Zei ik dat? En ik houd mezelf voor de gek. Yeah right.

Laat ons toch lekker speculeren zonder tussenkomst van u. BVD

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zeg je inderdaad indirect wel ja.

Je rechtvaardigd namelijk het prijsverschil van 600 euro met het arument dat er een dvd brander en HDD in zou zitten en die koop je overal voor nog niets eens een derde van die prijs.

Citaat:
laat ons toch lekker speculeren zonder tussenkomst van u. BVD

Als jij mij nog éémaal het recht om op ons eigen forum iets te schrijven wilt ontnemen ben je ex-lid. Daar ben ik absoluut niet van gecharmeerd. Ik heb net zo veel, zo niet nog meer recht om mijn mening op dit forum te geven dan jij.

Jij bent hier namelijk gast. Moderators en admin maken dat voor jou mogelijk. Nog een "Reality check" nodig?

Je probeerde dit soort "grappen" eerder ook al in topics over de reelbox en die ben ik nog niet vergeten.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk wel dat rekenen niet je sterkste kant is:-)

Hoe dan ook, als de fabrikanten van al dat moois er maar niet te veel op rekenen dat er een grote groep consumenten zal zijn dat een hobbybox (en box waar je zelf nog in moet gaan schroeven, tweaken en software "fikken") gaat kopen voor bedragen van 900 euro en hoger.

Dan konden ze wel eens van een hele koude kermis thuis komen.

Wij zijn met zijn alleen een stelletje extreme "freaks" bij elkaar en zelfs wij twijfelen al.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ik heb echt geen idee. Begin vorige week hoorde ik begin februari van de distributeur alhier, maar dat is altijd toch een grote verassing:-)

Ron


Staat verder nog niets over op DM heb jij er nog wat over weer gehoord Toxic ??




 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren genoeg gepraat over de prijs. Op de duitse sites staat hij voor 750 op een zwitserse site voor 900 inclusief HD. Indien het in Nederland dan 150 euro duurder moet zijn haal ik hem wel in Duitsland op of laat hem opsturen.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een NL site staat hij ook nog steeds (al meer dan een half jaar) op 799. Het is een SL aangesloten dealer. Zegt dus helemaal niks.

 

Enne een HD voor 150,- zal wel een 750 GB zijn !?

 

Wat gaat de prijs worden voor de Dreambox 800 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast harrytasker

prijs is inderdaad een beetje aan de hoge kant, maar wat interessanter is, zijn er ook wel wat kanalen die je kan ontvangen in HD of is daar hier in nederland met geen mogelijkheid aan een subscription te komen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...