Ga naar inhoud


[all] Eindelijk HDTV ontvanger gespot??


dre_1

Aanbevolen berichten

Gast Satellite Europe

Tja, de Cuberevo ziet er zeker veelbelovend uit! Ik heb 'm alleen net als de DM8000 nog nergens te koop gezien, helaas.

 

Ik zou 'm iig zeker willen kopen, als er 'n fatsoenlijke firmware op draait. Hardware-matig zit die iig goed in elkaar, zo op 't 1e gezicht. Dit is bijvoorbeeld de 1e ontvanger (die ik ken) die 'n USB-host heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 612
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

waneer die er is wil ik die wel eerst eens zien werken,

de prijs is wel interresant,

300€ minder dan de 8000.

en als die PVR optie heeft is die heel erg interresant,

heb het even vlug overlezen en ziet er picobello uit.

alleen die image's voor de box hé,

daar vindt je niet zoveel van.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb via de site geprobeerd een email te sturen,maar kreeg php errors,

dus kan het niet navragen van de dgstation.

wil eens weten waneer die uitkomt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net eens de krantenwinkel binnen gegaan (om een euromillions te kopen hehe) en heb daar het boekje satvision meegenomen.

Ik sla de eerste pagina open, staat een DM8000 met reclame tekst :

 

Mein Sportwagen, meine Lady, meine villa,

mein Traum!

 

Wenn Träume wahr werden: die neue DM 8000 HD

 

Dussuh de marketing is toch nog op gang...

 

Ik ga eens verderbladeren, als ik iets tegenkom zal ik't melden.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Simean
Ik ben net eens de krantenwinkel binnen gegaan (om een euromillions te kopen hehe) en heb daar het boekje satvision meegenomen.


Dat is helaas oud nieuws. De advertentie van de DM8000 stond al in de januari uitgave van dat tijdschrift.
Als ze dezelfde snelheid hanteren met ontmaskeren als tot nu toe denk ik dat hij nog net voor kerst 2008 te leveren is.
Ik begin echt sterk de indruk te krijgen dat ze nu veel te veel concurrente al HD receivers op de markt zien brengen.En om de potentiële DM8000 kopers die nu steeds meer naar alternatieven gaan kijken toch weer voor zich proberen te winnen.

trinity
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop nu dat 'ie er binnen een paar maanden echt is. De NL distributeur verwachte februari en vermeldt 1e kwartaal 2008 en op de Dream multimedia Dubai website staat nu maart / april als verwachte leverdatum genoemd voor de "made in netherland" ontvanger wink

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dan is dit de eerste keer dat DMM echt iets aankondigt...

en dat typ je zonder smiley wink

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil even terugkomen over de opmerking van OKA want dat lijkt mij een relevante vraag: "HDMI en OpenSource ging toch niet samen??" Ik heb al weet ik hoeveel maal gelezen dat inderdaad een hdmi met dus hdcp licentie nooit kan worden verkregen ivm het open karakter van de ontvanger. Betekent dat de Cuberevo minder open dan wordt verondersteld of hebben ze bij Dream de zaak verkeerd ingeschat?

De Cuberevo zal in dat geval echt een alternatief van de DM8000 gaan worden denk ik.

 

DeDream

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: OKA
Origineel bericht van: MauriceW
...
HDMI with HDCP supported
LINUX open source(some parts under the terms of GPL, accordingly expandable)

HDMI en OpenSource ging toch niet samen??


Daar zal dat 'some parts' gedeelte wel over gaan denk ik. Je zult met die box echt geen HD (met HDCP beveiligd) zonder encryptie kunnen opslaan of over ethernet naar buiten kunnen sturen vrees ik...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Je zult met die box echt geen HD (met HDCP beveiligd) zonder encryptie kunnen opslaan of over ethernet naar buiten kunnen sturen vrees ik...


Hoezo?

Als je in de box kan dan kun je ook de HDCP key er uit halen... deze kun je dan weer implementeren voor andere toepassingen.
Je zou ook de security kunnen neppen door te zeggen dat de ethernet stream of hdd /dev/dvb... is om het beeld vrij te schakelen.

Daarom vindt ik het nog steeds jammer dat DMM afhankelijk is van derden om HDCP uberhoubt te kunnen emuleren.
Denk ook niet dat veel Dreambox image bouwers hieraan hun vingers willen branden.
Reken er maar op dat deze kijhard aangepakt zullen worden als ze dit zullen implementeren.

Maar de tijd zal het leren smile

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...