Ga naar inhoud


[all] Eindelijk HDTV ontvanger gespot??


dre_1

Aanbevolen berichten

Wat je hier ziet is nog geen definitieve versie heb ik mij laten vertellen.

Volgens mij heeft hij ook nog nergens een demo gedraait. Dit zou een versie zijn waarbij de smartcard nog zo'n 4 cm uit de ontvanger steekt en men zou nu bezig zijn de smartcard reader naar achteren te verplaatsen. Daar gaan vast en zeker weer een hoop tijd overheen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 612
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Wat je hier ziet is nog geen definitieve versie heb ik mij laten vertellen.
Volgens mij heeft hij ook nog nergens een demo gedraait. Dit zou een versie zijn waarbij de smartcard nog zo'n 4 cm uit de ontvanger steekt en men zou nu bezig zijn de smartcard reader naar achteren te verplaatsen. Daar gaan vast en zeker weer een hoop tijd overheen.

Ron
ja maar de 800 zou toch deze maand uit komen?
de foto ziet er ook niet naar een high end box uit.
lijkt meer op een box van twee jaar geleden.
en het kwam toch uit betrouwbare bron? confused

groeten bully2

______________

vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Blender
Origineel bericht van: NDS4Ever
Ook een foto van de achterkant van de DM800

Nu de prijs nog.......

Bron: IHAD


Maar als ik het dus goed zie is het geluid dus alleen nog maar via SPDIF te gebruiken? (uitgaande dat je via DVI kijk)


je kan analoog geluid gebruiken via de scart.
ff verloop stekkertje ertussen zetten.
Tja het is een klein ontvangertje dus ze moeten creatief met de ruimte zijn.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het alleen al high-end dat ze in staat zijn een HD ontvanger met interne S-ATA harddisk, externe S-ATA aansluiting, netwerk, DVI(HDMI) output, modem etc. in een kastje van 19,5 x 13 x 4 cm weten te proppen:-))

Er is al eerder uitgelegd dat de DVI aansluiting die met een DVI naar HDMI kabel op je TV aangesloten wordt, ook over digitale audio beschikt. De S/PDIF optical out is dus gewoon een extra aansluiting.

Ik ben alleen bang dat deze kleinste HDTV linux PVR ook wel eens een "high-end" prijs zou kunnen krijgen.

Ik denk dat we met zijn allen niet verbaast hoeven zijn als het "ding" wel eens 500 of 600 euro zou gaan kosten.

Doe mij dan maar een 7025 twin tuner zonder HDTV!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
.....Ik denk dat we met zijn allen niet verbaast hoeven zijn als het "ding" wel eens 500 of 600 euro zou gaan kosten.......
Ron


Dat zou wel eens kunnen, vergelijk zouden we dan moeten maken met andere HDTV ontvangers op de markt met interne HD etc. etc.

Een productiemodel is het hoogstwaarschijnlijk niet, let maar eens op het ontbrekende schroefje rechts naast de DVI connector.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NDS4Ever
Een productiemodel is het hoogstwaarschijnlijk niet, let maar eens op het ontbrekende schroefje rechts naast de DVI connector.

ik vind de achterkant er juist wel af uit zien? Is mij ook wel eens overkomen dat zo'n schroefje los is gekomen en dan had ik dat apparaat toch echt uit de winkel. Anderzijds zeggen bij Dream dit soort demo modellen weinig. Ze hebben ondertussen genoeg ervaring in het tentoonstellen van nog niet verkrijgbare satellietontvangers wink

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lijkt die achterkant vere van af.

DVI en geen analoge audio out lijkt mij ook een rare combinatie.

Ik zie er ook geen modem op en dit zullen ze er zeker nog opzetten voor financiële reden.

Verder ontbreken er 2 vijzen in dit toonzaal model.

 

Ik vrees dus dat we nog lang mogen wachten voordat deze op de markt komt. Dream lijkt de HDTV trein volledig mis te lopen.

Ik hoop dat ik me vergis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Er is al eerder uitgelegd dat de DVI aansluiting die met een DVI naar HDMI kabel op je TV aangesloten wordt, ook over digitale audio beschikt.
Ron


In de DVI-standaard wordt alleen video ondersteunt, geen geluid. Dat is het verschil met HDMI. Dat is ook logisch want DVI is oorspronkelijk ontwikkeld voor het aansluiten van monitoren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zul je nog opkijken denk ik.

De DVI connector geeft een volwaardig DVI signaal én HDMI signaal met digitaal geluid.

Aangezien er ook SCART op zit, maakt dat analoge audio (tulp)overbodig. De enkeling die graag analoge audio wil, kan dat van zijn scart halen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

begrijp ik hieruit dat de beloofde meegeleverde DVI-HDMI kakel zowel geluid als beeld transporteert?

Is dit een dreambox ontwikkeling of een al bestaande standaard?

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...