Ga naar inhoud


[all] Eindelijk HDTV ontvanger gespot??


dre_1

Aanbevolen berichten

Zou een kaart wel eventueel diep genoeg in de kaartlezer gaan, zodat het klepje weer dicht kan. Of zoals nu bij de 500 er uit steekt? Ik hoop dat ze daarover ook hebben nagedacht, staat nogal mooi zo'n open klepje met een kaart eruit.

 

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 612
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Nobody2050
Zou een kaart wel eventueel diep genoeg in de kaartlezer gaan, zodat het klepje weer dicht kan. Of zoals nu bij de 500 er uit steekt? Ik hoop dat ze daarover ook hebben nagedacht, staat nogal mooi zo'n open klepje met een kaart eruit.

Greetz Nobody2050


Aan de image tezien zal hij ook bij de 800 open mogen blijven staan.
Maarja je kan hem altijd wegsteken via een smargo ofzo smile

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat zou zou kunnen via een smargo als je genoeg ruimte hebt achter de box. En anders maar een stukje van de kaart afknippen.

 

 

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Nobody2050
Ja, dat zou zou kunnen via een smargo als je genoeg ruimte hebt achter de box. En anders maar een stukje van de kaart afknippen.


Greetz Nobody2050


Inderdaad, die oplossing heb ik ook al meer gezien.
Stukje van de kaart afknippen en met een perforator een gaatje erin om hem er makkelijk uit te kunnen trekken.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de humax 2000 is dat probleem er ook als er een cam inzit.

mij stoort dit niet zo echt,maar er zullen wel zijn die erover gaan vallen bij dit probleem.

 

Origineel bericht van: Nobody2050
Zou een kaart wel eventueel diep genoeg in de kaartlezer gaan, zodat het klepje weer dicht kan. Of zoals nu bij de 500 er uit steekt? Ik hoop dat ze daarover ook hebben nagedacht, staat nogal mooi zo'n open klepje met een kaart eruit.

 

Greetz Nobody2050

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

wanneer kunnen we de dreambox 800 een pre order plaatsen..?

 

ik heb er ZEKER belang bij

 

erk leuk ding smile

AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven

Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB

Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven

PS3- nick name JOSSIE-NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pietnoeck

[*]Dat hij geen HDMI uitgang heeft, daar geen we gemakshalve aan voorbij.

 

Als je naar de specificaties kijkt van de processor dan zit er wel degelijk HDMI op. Helaas met HDCP.

 

Ook AES wordt ondersteund, samen met nog een hele rij andere beveiligings "reut", dus het afspelen van diverse beveiligde media zou moeten kunnen.

 

Als ik naar de specificaties van de processor kijk dan heeft deze ontvanger behoorlijk de potentie een alleskunner te kunnen worden. Afhankelijk van de software uiteraard.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast John1985

Waar ikzelf het meest benieuwt naar ben is of de 800 de SD signalen ook kan upscalen naar 1080i. Ook zit ik te wachten op het pillarboxen van 4:3 materiaal. De HD ontvangers die ik ben tegengekomen (Humax, Topfield, Kathrein) ondersteunen dit allemaal wel, en het lijkt me trouwens ook niet iets wat achteraf met software kan toegevoegd worden. Mijn aankoop hangt hier eigelijk wel vanaf, ik ben zeer benieuwt smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraagje heb je hem al eens open gedaan

om te kunnen zien of je de kaart lezer zelf nog een stukje achteruit kunt plaatsen in je ontvanger

bij de humax 5400...kan je dat een beetje opschuiven

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
"is de Dreambox DM800HD met afstand de meest veelzijdige

en gebruiksvriendelijke HDTV receiver met enkele tuner."

 

Moet je toch durven, om dit te beweren van een ontvanger die nog niet eens op de markt is en nog NIEMAND WERKENDE heeft gezien.

Dat hij geen HDMI uitgang heeft, daar geen we gemakshalve aan voorbij.

 

Lopen daar toch echt wel naast hun schoenen !

 

Op de EP beurs in Dusseldorf werd de box anders uitvoering gedemonstreerd en ik heb iemand geproken die er zelf mee heeft mogen spelen.

Daar was de 800 gewoon HDMI aangesloten met een standaard DVI naar HDMI kabel en was er 1080i beeld met digitale audio op de TV.

Er zijn dus genoeg mensen die de 800 al hebben zien werken en dus lopen zo niet zo heel erg naast hun schoenen zou ik zo zeggen.

Als je naar de specificaties van de gebruikte chip kijkt, hebben ze in ieder geval de meest krachtige HDTV chipset die je momenteel kunt krijgen. Niet te vergelijken met een ST7100 of ST7200 zoals in al die andere HDTV boxjes.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er beter aan deze chipset tov ST7x00 serie?

 

Enig idee of MIPS binaries voor de 7025 compatible zijn met de 800HD? Niet dat het lang zal duren voordat er softcams specifiek voor deze doos gemaakt zullen worden.

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q

Daar was de 800 gewoon HDMI aangesloten met een standaard DVI naar HDMI kabel en was er 1080i beeld met digitale audio op de TV.


Misschien heb ik het mis hoor, maar ik dacht dat gewoon DVI geen audio uitstuurt via deze verbinding, was de onvanger soms met de optische uitgang naar de tv aangesloten?

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

 

 

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...