Ga naar inhoud


[all] Eindelijk HDTV ontvanger gespot??


dre_1

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: wian
@tfh; mooie vondst. Ziet er authentiek uit. De CPU is wel een raar ding. Aan de ene kant alles geintegreerd en x86 compatibel, maar aan de andere kant waanzinnig traag, maximaal 133mhz. Ook al wordt alle decoding in hardware afgehandeld en is er behoorlijk wat ram beschikbaar, is dit toch een beperking voor het draaien van enigma1, laat staan het op python gebaseerde enigma2 confused

Inderdaad. De file-datum geeft aan dat deze folder redelijk recent is. Ook het feit dat je duidelijk elementen uit de folder met de 600 en 500+ terug ziet komen lijkt het inderdaad authentiek.
Nou ja, laten we maar hopen dat dit toch een verdwaald uit bestand is, anders vrees ik er een beetje voor. Maargoed, nog even geduld en dan weten we het zeker wink

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 612
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Overigens kan je hier alle andere flyers (inclusief deze van de DM8000) downloaden:

 

http://www.dream-multimedia-tv.de/english/products_flyer.php

 

Het leuke is dus dat je bij ze andere .ZIP files ook flyers vindt met een productoverzicht. Open bv maar eens de .zip van de 7020 oid en open dan eens het 2e bestand. Elke keer staat de DM8000HD PVR er op met de specificaties zoals hier boven genoemd.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MauriceW
Er komen ook nieuwe Xilleon processors uit. De xilleon word nu ook in de DM7025 gebruikt.
De niewe xilleon proccessors ondersteunen wel 1080P
http://en.wikipedia.org/wiki/Xilleon

Misschien wachten ze dus wel op deze nieuwe serie...


Nou, als ze daar op wachten, zullen ze nog moeten gaan designen en testen. Dan hoef je er niet op te rekenen dat er op korte termijn een DM8000 uitkomt. Zelfs niet als ze aan de gang gegaan zijn met pre-production samples.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even goed lezen. Die chips 1080p zijn voor LCD TV's bedoeld.

1080p voor een Satelliet/Cable box is zinloos want er komt geen 1080P content op de satelliet. De standaard voor DVB/DVB-2 is 720p/1080i.

Ik weet 99,5% zeker dat er geen AMD CPU in de 8000 en 800 komt, maar ik weet niet wat er wel in komt, want die informatie mocht nog niet bekend gegeven worden.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]1080p voor een Satelliet/Cable box is zinloos want er komt geen 1080P content op de satelliet.

waar komen de 1080p posts uit a.b.hdtv dan vandaan?

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dream heeft iedereen wel precies waar ze het willen hebben.

Met lekkende bek en de tong op de schoen wacht iedereen op alles wat er bekend word.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Blueray rips, HDDVD rips, HD Cinema rips?

na wat onderzoek denk ik dat het geconverteerd (3:2 deinterlaced) is van 1080i materiaal.

Citaat:
Via de satelliet (en ook de Europese kabel) is de resolutie 100% gestandariseerd op 720p en 1080i!
Doe je huiswerk op etsi.org, dvb.org en de diverse andere sites

wikipedia is voor watjes wink

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Zwitserland hebben veel shops hun site aangepast.

 

Velen hebben het over een uitlevering eind januari laugh , helaas hebben anderen het over mei 08 frown

 

Op een van de sites (waarvan de link op de site van Dream Multimedia staat), staat een duidelijke melding:

Der auf einigen Homepages genannte Liefertermin vom 18. Januar ist nicht real!

 

Ok, dat het niet de 18e is geworden, hebben we allemaal ondertussen wel gemerkt. Maar ik ga er maar vanuit, dat een uitlevering eind januari er dan waarschijnlijk ook niet in zit.

 

Lang leve de duidelijkheid van Dream crazycrazy

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pietnoeck
nope,
Bluray en HD-DVD zijn true 1080p, 1080i is meestal een downscaling.

nope, ik vind het leuk dat je me probeert te verbeteren maar na mijn aanvankelijke terechte terechtwijzing door Toxic heb ik het goed nagezocht.
Je hebt ongelijk want 1080i60/50 hoeft qua beeldinformatie niet minder dan 1080p24 blu-ray of hd-dvd te zijn. Dat komt door het aantal beeldjes per seconde. Wanneer een full hd 1080p24 bron netjes omgezet wordt naar bijvoorbeeld 1080i60 hoeft er geen beeldinformatie verloren te gaan omdat de even en oneven beeldlijnen door de hogere framerate in opeenvolgende frames verzonden kunnen worden. Wanneer dat weer netjes gedeinterlaced wordt heb je weer een perfecte 1080p24 video.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...