Ducatiboy748 Geplaatst: 10 januari 2008 Geplaatst: 10 januari 2008 Hallo, ik wil sattracker 3.0 uploaden naar mijn decoder strong SRT8000 Maar tijdens het openenen van srt 8000 loader krijg ik steeds een foutmelding "MSCOMM32.OCX". Mijn PC draait met windows VISTA. Kan iemand mij AUB helpen. groetjes
Smurf Geplaatst: 10 januari 2008 Geplaatst: 10 januari 2008 hmmm heeft vista die ocx wel? kun je wellicht de loader in xp compatibility modus laten draaien? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Con Geplaatst: 10 januari 2008 Geplaatst: 10 januari 2008 Bij XP moet je dan MSCOMM32.OCX even installeren. Wellicht geldt dat ook voor Vista. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Hellum Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 gebruik anders eens deze loader. zie bijlage MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Ducatiboy748 Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Geplaatst: 11 januari 2008 Hey moimoi, het programma wat jij mij hebt gegeven werkt wel met vista, maar waar vindt ik een beknopte beschrijving van hoe ik met dit programma sattracker 3.0 moet uploaden naar de decoder. Alvast bedankt
Con Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 Hierbij een oude versie. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Hellum Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 @con ik geloof dat hij de beschrijving van dit programma bedoelt. gewoon je decoder aansluiten, in CHA mode zetten met de 2 knoppen. dan zie je tekst in deze loader, je drukt op dat dingentje met al die puntjes .... kiest het bestand om te flashen en drukt op load bin file MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen