Gast COWCOW Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Op de kabel is nog zat ruimte als ze analoge er over paar jaar afgooien --->mpeg4 iig meer als CDS ooit gaat inkopen upc heeft ook nog een tientallen chinese/ surinaamse zenders... (was toch nog ruimte over dus daar gaan we ook wel geld mee verdienen ...) En nederland is gewoon niet rendabel/gemaakt voor de sateliet.... 1 zon beetje overal ligt de kabel.... 2 er zijn gewoon te weinig mensen.... Al mag ik dit natuurlijk niet op het SAT4all board zeggen sorry...
Apple740 Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Geplaatst: 21 januari 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Jongens, Zullen we nu eerst maar eens afwachten waar CDS op HD gebied mee komt? In principe moet dit gewoon een redelijk uitgebreid pakket zijn. Ik bedoel, ik kan me nog goed de uitspraak van CDS herinneren waarin verteld werd dat CDS nog niet aan HDTV doet omdat ze het aanbod te gering vonden. Om dan nu, een dik jaar na dato uitspraak, vervolgens met één of 2 HD kanaaltjes aan te komen zou ietwat vreemd zijn.
Gast fullHD Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 Inderdaad, dan zou je jezelf belachelijk maken.
Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 Origineel bericht van: COWCOW upc heeft ook nog een tientallen chinese/ surinaamse zenders... De Surinaamse en Antilliaanse kanalen gaan weer van de kabel af hoor. De eigenaar van deze kanalen heeft daartoe besloten omdat de inkomsten niet in verhouding stonden met de kosten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen