Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn stab 120 hh moter draait naar een satteliet en draait dan vrolijk verder ik heb ongeveer 1 seconde beeld kan geen beeld houden.

dingen gedaan : lnb vervangen => hielp niets

andere ontvanger => hielp ook niets

Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .

Geplaatst:

Misschien een reset op de motor proberen ?

Even met speld knopje indrukken...

Erik

Geplaatst:

Ok bedankt ik heb de schotel eraf en ga morgen of maandag naar de dealer er zit nog garantie op. Klopt er zit geen reset knop op dat wist ik.

Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .

Geplaatst:

Hoi xidex!

Probeer eens alles opnieuw in te stellen van je Stab Italia; Ik weet niet of je USALS gebruikt of dat je puur via de Stab-functies werkt; (Omdat ik de Dreambox niet ken).

Als je schotel ergens tegenaan kan komen wel eerst de begrensingen invoeren.

Ik geef je deze raad omdat ik jaren geleden een "omgekeerde" situatie ben tegen gekomen: Mijn Stab-Italia ging ineens niet verder dan 42E, toen heb ik de begrensing weggehaald en alles deed het weer.

P.S. Ik heb de begrensingen ook niet nodig omdat mijn schotel op een pijp op mijn balcon staat en nergens tegenaan kan komen.

Groetjes en succes,

Tom.

Geplaatst:

Het systeen gaat via usals

het draaien werkt wel maar na paar seconden beeld draait de motor weer verder

van alles al geprobeert lengte graad veranderd De hoop dat het in en ander verwaait was maar helaas

bij de normale lengte graad draaien vanaf astra naar hotbird Bijv draait meteen en perfect beeld motor stopt ook wel degelijk even op de sateliet maar gaat dan weer verder

Ben de broer van xidex

groet rene

Geplaatst:

Hoi rened!

En als je de Stab Italia nou eens gewoon via de Stab-instellingen laat werken?

(Dus niet via usals maar via de stab satelliet-posities).

(Ik heb geen verstand van USALS omdat ik een D-box1 heb die met mijn soft via de Stab-posities werkt).

Groetjes,

Tom.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen