Gast MiLo Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Die USB pickup is bagger, heb ik begrepen van anderen. Ik zou een gewone pickup gebruiken, en de versterker heeft hij toch al. Sluit de geluidskaart op de TAPE uitgang (of koptelefoon desnoods) aan (kwalitatief goede geluidskaarten zijn er al voor 10 euro), dan kun je die prima opnemen. Als software raad ik natuurlijk 'CD Wave' aan - die is de eerste maand gratis en software noch auteur doen er moeilijk over als je een jaartje te laat bent met registeren... Op de CD Wave site staan ook heel nuttige links naar LP opname tips enzo. Incluis het verhaal over "nat" afspelen - niet aan te raden als je je plaat nog een tweede keer wil afspelen...
Zilverster Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 @MiLo, Citaat: Als software raad ik natuurlijk 'CD Wave' aan - die is de eerste maand gratis en software noch auteur doen er moeilijk over als je een jaartje te laat bent met registeren... Ja, ja .......... , weet jij toevallig de naam van het pakket wat door Philips is ontwikkeld waar ik het hier boven over heb ? Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
ronaldsl Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Geplaatst: 15 januari 2008 jongens ik een converter met ingebouwde RIAA voorversterker k=gekocht voor hem. Afwachten hoe dat gaat. bedankt voor alle bijdragen. ronald
Zilverster Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 @MiLo, Citaat: Incluis het verhaal over "nat" afspelen - niet aan te raden als je je plaat nog een tweede keer wil afspelen... Klopt, dat was in de tijd van Lenco clean, mijn LP's heb ik er nooit aan bloot gesteld gelukkig. Ik heb het nog wel in huis, in de discotheek ( geen gewone ) gebruikte ik dit wel eens bij LP's die echt grijs gedraaid waren, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 @Sjaak(k), Citaat: Dat Lenco clean was gedistelleerd water met een geurtje Niet helemaal @Sjaak(k), kwam wel een beetje meer bij kijken dan alleen een geurtje ........... Ik heb nog een aantal liters op voorraad en moet zelfs ergens de formule wel hebben liggen, weet alleen niet meer waar. Demi water, geurtje was van een bekend afwas middel en alcohol x% ( x=99,8% ? ) volgens mij, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Fiene56 Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Vond nog wel een mooie turntable. Alleen de prijs was mij te hoog 150.000 dollar, maar wel mooi. Dit is de transrotor-artus en weegt 220 kg. Voor mij dus te zwaar om hem regelmatig te verplaatsen. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Zilverster Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 @Fiene56, Komt me bekend voor, heb hem al eens eerder gezien en zou hem best een weekje willen uitproberen , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
ronaldsl Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Geplaatst: 17 januari 2008 Dit is de transrotor-artus en weegt 220 kg. Voor mij dus te zwaar om hem regelmatig te verplaatsen. MAAR heeft ie wel usb dan ? zo ja, is dit ook een optie......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen