omanski Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 @astro iris, Omdat jij ook Mg-fan / luisteraar bent is er mischien binnenkort een nieuw station op de Mg voor jou beschikbaar. Radio Marina heeft een freq. gekocht op de Mg. 1485 kHz. Weet nog niet hoe krachtig dat allemaal gaat worden, maar ik zou zeggen houd hun site in de gaten RadioMarina punt nl. Als je fan van Arrow was/bent moet dit ook een favoriet worden. Voor de criticasters....NEE ik heb geen aandelen, maar ben wel benieuwd. Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Ou-Tannu Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 1KW vanuit rijswijk geloof ik.. dus dat wordt niet veel Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
mereltje Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 Arrow Veronica en BIG l zijn mijn favorieten Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
omanski Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 Citaat: 1KW vanuit rijswijk geloof ik.. dus dat wordt niet veel @Ou-Tannu, Nou dat valt nog wel mee, naar mijn mening..... Wat veel belangrijker is, dat het een "vrije" Frequentie is... dus niet te veel last van veel krachtiger buurstations ! En vergeet niet een belangrijk element in deze, een goede antenne !!! Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Neptunus Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Ik las op Radiofreak dat Arrow talkradio gaat beginnen op 828Khz AM Ut mot niet gekker worde! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
sipke41 Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Altijd Radio 10 Gold heel enkele keer NDR1 Niedersachsen Sipke41
lars2611 Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 heel simpel, altijd 3fm!!! vroeger nog wel eens radio 1 in de auto, maar sinds ik een digitenne ontvanger in de auto heb kijk ik gewoon het voetbal. en anders overal en altijd 3fm, uit de ether, via de kabel en via de schotel en heel af en toe als het niet anders kan(op kantoor....) via internet. DM8000HD, DM800HD, DM7000 nu nog NSLU2 en dit alles in een gigabit netwerk!
Gast RAGBAK Geplaatst: 8 maart 2008 Geplaatst: 8 maart 2008 Eigenlijk alleen maar Radio1 in de auto. Daarbuiten webradio (via www.nederland.fm ) zoals 538DanceDepartment, Radio538 en Radio528 Non Stop 40. Cheers, RAGBAK.
satcor64 Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 www.aalburg.fm staat hier hele dag aan. Lekker mee lallen
Morgothzz Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 Ik ben een ouwe lul dus in de auto wissel ik tussen Arrow Classic Rock en City FM. Thuis vaak de meer prog en metal zenders streamend via internet zoals Morrow Prog Radio en Aural Moon. Tevens heb ik een servertje waar ik alle zooi op gooi die ik van de platenmaatschappij krijg, momenteel *KUCH* 130327 nummers. uuh klopt u leest het goed en dan heb ik nog niet eens alles omgezet. Regards 'Life Is A Joke'
julius Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 Ik luister overdag tegenwoordig altijd bbc radio 1( via de digitale kabel) draaien altijd de nieuwste nummers en ook alternatieve muziek en een heel breed genre. 's avonds luister ik eigenlijk geen radio maar als de radio aangaat staat hij op caz en soms tmfradio. ook de internet stream van hotradio staat wel eens aan. Onderweg luister ik via mijn mobiel ongeveer dezelfde zenders uitgezonderd bbc radio1, maar ook daar heb ik sinds kort een oplossing voor: een eigen winamp stream, die ik dan via mijn mobiel kan beluisteren.Alleen moet dan alles wel blijven aanstaan thuis Bier uit de fles is 100 keer beter dan uit blik!! Lekker zo'n 20 Mbit verbinding!
Moderator ceesv Geplaatst: 15 maart 2008 Moderator Geplaatst: 15 maart 2008 Ik luister graag naar ClassicFM. Meestal via internet, via satelliet zit die helaas niet meer in het settop pakket. Via de ether ook al niet meer te ontvangen na de frequentie uitverkoop. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
odysseus Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 thuis voornamelijk radio 10 of Radio 538 via sat, of radio armonia. In de auto Samos FM meer zit er niet op Grote schotels vangen veel wind..
Gast geba Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Hier staat meestal Kinkaardschok.com aan, in de auto Arrow. Ook ik ben een ouwe lul
flodder11 Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 1 arrow jazz 2 arrow rock Groetjes Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen