Ga naar inhoud


Opvolger van "hier praten wij niet over" Vraag, Zijn wij RIJK in NL


R@oul

Aanbevolen berichten

Natuurlijk zijn we allen rijk : maar aan de ene kant zijn er minder-rijken en aan de andere kant super-rijken . Maar een land mag zich m.i. pas echt rijk noemen in de mate waarin het voor de zwaksten zorgt , en in dat lijstje zou de USA niet op kop staan .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: R@oul
Je bent rijk als je jezelf rijk voeld.

P.S. met andere woorden. ik voel mij niet rijk.


Sorry hoor maar dan had je de vraag anders moeten stellen.
Je wilt een huis zonder hypotheek en op vakantie gaan wanneer je wil.

De vraag moet dan zijn wie is er hier miljonair. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag zeker niet klagen, nog nooit een negatief saldo gehad, sinds april 2006 tot 30 december 2007 gewerkt bij een groot verzekeringskantoor als administratief medewerker, ik heb goed mijn geld verdiend.

 

Ik woon nog thuis, dus ik kan nu nog goed sparen, eens ik vast werk zal hebben, is het stilaan uitkijken naar een eigen woning, want daar droom ik al jaren van.

 

Indien ik niet rijk zou zijn zou ik ook geen satelliet tv hebben en zeker geen jaarlijks entertainmentpakket.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zittend achter de computer draai ik mij om en kijk naar mijn vrouw , ik stel de vraag, “zijn wij financieel rijk”, zij kijkt mij aan en gaat verder met haar hobby..

 

Wij zijn beiden gepensioneerd, wonen in een eigen huis op een mooi stukje Zeeuwse klei, vrij van hypotheek, hebben een leuk pensioen met wat klein geld op de bank, wij zijn dus redelijk financieel onafhankelijk.

Is dit misschien hetgeen wij voor ogen hadden toen wij jong waren en met geen cent te makken, ik denk het wel.

 

gamgra

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: omehenk
ja we zijn rijk hier in nl niemand hoeft hier droog brood te eten wat me zelf aan gaat ik heb het goed ben nog gezond en kan me zelf af en toe ook nog wel iets permiteren,moet wel zeggen sinds ik gescheiden ben van een grote kosten post af ben
groeten henk


Let wel!! Niet iedereen heeft vooraan gestaan in deze weelde.
Er zijn daklozen genoeg die er ECHT niets aan kunnen doen (denk ik)

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: omehenk

ja we zijn rijk hier in nl niemand hoeft hier droog brood te eten wat me zelf aan gaat ik heb het goed ben nog gezond en kan me zelf af en toe ook nog wel iets permiteren,moet wel zeggen sinds ik gescheiden ben van een grote kosten post af ben
groeten henk

Origineel bericht van: Con
Let wel!! Niet iedereen heeft vooraan gestaan in deze weelde.
Er zijn daklozen genoeg die er ECHT niets aan kunnen doen (denk ik)


Juist niemand kent het hele land!!
Dus praat voor/over je zelf en niet voor/over een ander.
Er zijn altijd mensen die het beter hebben,MAAR ...er zijn ook altijd mensen die het slechter hebben.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gamra,

Zoals jij het weergeeft is heel duidelijk en ik denk dat veel mensen in nederland dit niet kunnen zeggen.

M.a.w. Ik ben van mening dat jullie rijk zijn. ( uiteindelijk laat je doorschemeren dat je financieel geen klagen hebt )

Groeten, Raoul.

Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.
Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.
Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...