pandora Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Heb per 31/01/2008 mijn abbo(2kaarten) bij CD opgezegd en daarvan per brief(2 brieven) bevestiging van gekregen, nu blijkt dat ik nieuwe update al ontvangen heb tot 29/02/2008. Rare jongens die van CD. Hopelijk zit ik niet terug vast voor een jaar heb tenslotte bewijs van opzegging dmv 2 ontvangen brieven. We are all born wet and naked Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket
Johan45 Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 De geldigheids datum blijft iedere maand verlengd worden. Dit is nodig om je toch de FTV Nederland 1, 2 en 3 kanalen te laten behouden. De overige kanalen van je abonnement gaan straks vanzelf op zwart. Vult u rustig aan !!!
leo1949 Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Dat kan kloppen als er geen betalingsachterstand is zijn ze verplicht om de nederlandse publieke omroepen gratis door te geven. Daar betaal je immers al voor via de belasting. Leo Johan45 was me al voor Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
pandora Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Geplaatst: 12 januari 2008 Kan ik dan eventueel per 1/02/2008 mijn kaarten door verkopen? Heb inmiddels koper gevonden. Thnx We are all born wet and naked Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket
Johan45 Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: pandora Kan ik dan eventueel per 1/02/2008 mijn kaarten door verkopen? Heb inmiddels koper gevonden. Thnx Ja dat kan. Maak wel gebruik van het overschrijving formulier. De nieuwe eigenaar kan dan geen (duur) abonnement op jouw naam en rekening meer nemen.Overname formulier CanalDigitaal. Vult u rustig aan !!!
leo1949 Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Je was me weer voor. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
pandora Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Geplaatst: 12 januari 2008 Ok bedankt voor jullie info. Ga ik gelijk doen per 01/02/2008. Thnx We are all born wet and naked Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen