1pm Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Kreeg vandaag een brief van kpn dat vanaf mijn telefoon verbinding oplopende kosten zijn. Ik heb deze afgelopen week inderdaad wat meer gebeld dan normaal maar niet dat je zegt zoveel, heeft iemand van jullie van kpn ook aleens zoeen brief gekregen . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
prutsie Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 De KPN waarschuuwt je op deze manier dat je belgedrag afwijkt van normaal. Dat wil zeggen veel bellen naar dure 0900 nummers, buitenland en dergelijke. Als je normaal een rekening hebt van zeg 100 euro, en nu ineens van meer dan 1000 dan krijg je zo'n brief. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast aart44 Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: 1pm Kreeg vandaag een brief van kpn dat vanaf mijn telefoon verbinding oplopende kosten zijn. Gelukkig niet maar ik weet van een collega die het heeft gehad, die is trouwens gebeld door KPN. Een jaar of 5-6 terug zaten er nog veel in te bellen met een 56K modem. Achteraf bleek het een dialer te zijn die zelf ging inbellen naar verwegistan, welk land weet ik niet meer precies en dat was toen voor 100 gulden per dag dus dat tikt aan.
borsjea Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Nog nooit zo'n brief gehad, maar dat komt omdat in de loop vd jaren het bedrag op de rekening alleen maar lager werdt. Eerst bellen via goedkope 1600 nummers en later met VOIP. Toen ik volledig met VOIP belde heb ik met belbasis omgezet naar belbudget. Betaal nu twee maandelijks zo'n twintig euro (belbudget+nummerherkenning) Wellicht is voip, of anders de 1600 nummers voor jou een oplossing om dit soort brieven in de toekomst te voorkomen
Gast wanderer Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 ff inloggen bij "mijn kpn" dan kun je de lopende kosten on-line bekijken
edbe Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 heb ook zo een brief eens gehad maar het was een foutje van hun 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
arie kanarie Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Misschien is jouw telefoon wel doorgeschakeld (zonder dat jij er weet van hebt!!) naar bijv een 06 nummer. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
1pm Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Geplaatst: 12 januari 2008 nee arie heb hier een blokkering op de 06 nr's maar heb inderdaad zelf deze week een paar x naar 0900 gebeld maar niet voor 1000 euro. Heb hier adsl dus een dialer kan et niet zijn nou ben eens benieuwd ga maandag bellen. Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast wanderer Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 waarom wachten tot maandag? ff inloggen bij "mijn kpn" en je kunt direct zien de gemaakte gesprekskosten, dus wat let je om dit zo snel mogelijk te doen?
1pm Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Geplaatst: 13 januari 2008 inderdaad eens gekeken op mijn kpn staat een 0900 nr 75 x gebeld kosten 75 euro het rare is alleen op 6januari en iedere x maar een paar seconden. Morgen toch maar eens bellen 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Zilverster Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 @1pm, Wordt je niet vrolijk van ........... Succes, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
1pm Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Geplaatst: 13 januari 2008 heb et nr zelf gedraaid blijkt van een of andere popgroep te zijn , blijkt mijn jongste van 16 dat nr gedraaid te hebben dit is dus kassa. bedankt allemaal voor de antwoorden en tips 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast satpiet 200 Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 gewoon lekker skpe nemen goekoper ook
gerrit B Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Of een simpele telefooncentrale waarmee in de kamer alleen overal naar toe gebeld kan worden maar en voor de rest alleen maar regionaal en evt. buiten de regio maar 0800, 0900 en 06 blokkeren. Nu zullen er sommigen zijn die zeggen 0800 is toch gratis, nou voor KPN wel, maar voor sommige andere providers toch niet helemaal en voor GSM providers al vaak helemaal niet. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
borsjea Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Origineel bericht van: gerrit B Of een simpele telefooncentrale waarmee in de kamer alleen overal naar toe gebeld kan worden maar en voor de rest alleen maar regionaal en evt. buiten de regio maar 0800, 0900 en 06 blokkeren. 0900 is ook te blokkeren via mijn kpn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen