Ga naar inhoud


[TF5510pvr] EPG Astra3 Canal Digitaal, wanneer?


Gast t-sec

Aanbevolen berichten

Gast Digidirk

Heb hier vreemd genoeg behalve op L1 ook geen mediahighway epg op CANVAS/KETNET (belgie 2). Ligt dat aan mijn instellingen, of doet íe t bij jullie wel??

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Vreemd genoeg heeft L1 geen MHW EPG. Dit is op alle tuners zo, het wordt gewoon niet uitgezonden.

 

Er zijn ook niet veel die dat limburgs kunnen lezen ja :D

 

 

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Limburg en Nederland4 hebben beiden geen EPG, nooit gehad.

 

Ik werk trouwens nog met die Beta FW die ik van TF heb gekregen, moest testen en niet verder mocht distribueren. Daarin zat de fout dat instant record opnames mee verschuiven van zender als je verder zapt. Is deze bug er uit bij de definitieve versie?

 

Waar kan ik overigens de L436 versie downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgepakt is Digitdirk z'n zip file een test.TFD file, maar ik neem aan dat dit gewoon een L436 loader is. Hem hem dan ook renamed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je precies Sjaak? Werkt die test.zip file niet op een 5500?

 

Vertel mij waar ik de juiste versie voor mijn 5500 moet downloaden, het is toch al zo'n tijdrovend ritueel, doe het graag in een keer goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn handtekening staat inderdaad een 5510, maar in dit geval heb ik het over een 5500 machine. Daarvoor heb ik dus ook de nieuwe FW nodig.

 

Welke download link geeft mij de nieuwe L436 FW voor de TF5500PVR?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Digidirk

Ik heb de soft uit een 5510 met L436 loader getrokken, nadat ik m via OTA had binnengehaald. De test.zip zou dus gewoon bij jou moeten werken. Is in feite L436 TF-NCPC-5.14.81

Maar je kunt m ook OTA updaten.

 

Gr Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij liep het niet optimaal. Na de nachtelijke RecCopy bleef de ontvanger aan staan. Blueline liep vast. Silverline liep af en toe vast. Bij het afspelen van opnames reageerde de Topfield soms traag op de afstandsbediening (1 seconde vertraging per toets). En dat terwijl ik netjes na de upgrade een fabrieksreset had gedaan en met topset de lijsten weer teruggezet had. Nu weer de Augustus 2007 erop en alle problemen zijn weer verdwenen als sneeuw voor de zon.

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Je hebt een 5000pvr zie ik, hoe kan dan je display in de war zijn confused Cijfers zijn toch cijfers whistle

Heb een pvr5000A ( een pvr5000 met een 5500 display ).

Moet nog even kijken of het aan deze firmware ligt of aan taps. Maar denk aan de firmware aangezien ik voorheen er geen last van had.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Je hebt een 5000pvr zie ik, hoe kan dan je display in de war zijn confused Cijfers zijn toch cijfers whistle


Ik heb de TF5000 Display - tap erop staan, heb ik toch echt letters op het display van mijn 5000..

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Digidirk

Heb hier nog steeds geen mediahighway op belgie2 Canvas/Ketnet

Jullie wel?? En zo ja, welke transponderinstellingen etc??

 

gr Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Unclesam my

Even voor de goede orde ,maar hoe zet ik deze nieuwe FW in mijn toppie 5000 pvr.

Welke software ?? of usb stick.

 

Unclesam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...