Ga naar inhoud


[TF5510pvr] EPG Astra3 Canal Digitaal, wanneer?


Gast t-sec

Aanbevolen berichten

Zelf ook gewoon EPG op de Belgen.

 

In het begin echter (ook) niet. Stoorde mij eigenlijk niet direct, maar ineens van de ene op de andere dag kwam de EPG info wel mee op deze zenders.

Dit geldt in mijn geval overigens ook voor Hall Mark. In eerste instantie een week geen EPG en vervolgens ook uit het niets wel ineens EPG, en nog steeds.

 

Met de kennis en ervaring dat de oorzaak van geen of verkeerde EPG ook regelmatig door CD komt, wacht ik meestal eerst een tijdje af, of het niet vanzelf goed komt.

Voorbeeld: het bekende "BIENTOT" wat iedereen op z'n scherm ziet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Gast Unclesam my

Zo dat ziet er wel ff een stuk beter uit met silverline erop.

Bedankt voor de maker van dit programma.

 

Met vriendelijke groeten Unclesam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb problemen met de Auto-ophalen tap van happy2000. Deze zorgt ervoor dat de EPG automatisch opgehaald wordt 's nachts. Ik heb alles gewoon ingesteld, maar er wordt niks opgehaald. Ik heb zelfs Sport1 al gerenamed naar MEDIAHIGHWAY ipv een FTA zender die ik niet kijk, maar helaas. Er wordt niks opgehaald. De timer start wel, en er komt ook een rode balk bovenin dat de epg wordt opgehaald, en hij springt keurig naar het kanaal Mediahighway maar er gebeurt niks.

 

Ik gebruik geen silverline of blueline tap omdat ik improbox heb. Heeft iemand deze tap werkend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Sjaak(k)
en niet te vergeten automatisch decoderen.


Behalve als de crypt vlag foutief op groen wordt gezet terwijl die rood rood/groen zou moeten wezen. Dan decodeerd die het namelijk niet.

RecCopy decodeert hem dan wel, want die scant eerst de opname en als die een codering tegen komt, zet die de crypt vlag alsnog om en decodeerd de opname.

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...