Ga naar inhoud


Toegang tot schotel op dak onmogelijk gemaakt


Hoeba

Aanbevolen berichten

Is het ooit nog tot een uitspraak gekomen?

Ik zat net zo lekker te lezen, houd alles in eens op.

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 1 maand later...

Hallo,

 

Het heeft wat lang geduurd, maar er is weer beweging vanuit de advocaat.

 

Heb net een conceptbrief voor naar de woningbouw goedgekeurd, met de vraag om mij van een sleutel te voorzien of op een andere manier veilige toegang tot het dak te verlenen voor onderhoud aan mijn schotel.

 

 

Is ook dringend want het testen van CanaalDigitaal geeft problemen, de schotel is mogelijk wat vertikaal gekanteld en krijgt bij de minste wind geen beeld meer. Andere satelliet ontvangst heeft daar dus ook last van.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: iemand
de flat is best wel hoog.
ik kan me voorstellen dat de woningbouw je uit veiligheidseisen niet op het dak wil hebben.

De woningbouw is nl verantwoordelijk als iemand op het dak " kan" komen.


Precies eigenaar is de woningbouw die moet jouw dus een veilige "werkplek" ( onderhoudswerkzaamheden schotel zoals je hetzelf genoemd hebt ) willen verschaffen. Dat gaan ze dus ongetwijfeld niet doen, bovendien zul je dan iso gecertificeerd moeten zijn ( en aan allerlei andere regels moeten voldoen ).

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver
Origineel bericht van: iemand
de flat is best wel hoog.
ik kan me voorstellen dat de woningbouw je uit veiligheidseisen niet op het dak wil hebben.

De woningbouw is nl verantwoordelijk als iemand op het dak " kan" komen.


Precies eigenaar is de woningbouw die moet jouw dus een veilige "werkplek" ( onderhoudswerkzaamheden schotel zoals je hetzelf genoemd hebt ) willen verschaffen. Dat gaan ze dus ongetwijfeld niet doen, bovendien zul je dan iso gecertificeerd moeten zijn ( en aan allerlei andere regels moeten voldoen ).


Veiligheid kan op verschillende manieren, via een gecertificeerde installateur en afbakening van het dak. Op drie meter van de rand ben je immers vrij te gaan en te staan, mits er een afbakening is?
Moeten ze wel eerst willen natuurlijk.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

De (concept)brief is volgens de advocaat verstuurd, maar er is geen reactie op gekomen.

 

Er zal nogmaals een aangetekend schrijven naar de woningbouw gaan.

 

 

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 3 maanden later...

Hallo,

 

Ja wel wat gehoord, maar dat was dat de advocaat op vakantie zou gaan en de nieuwste stukken zou meenemen om ze eens goed te bestuderen, een maand terug.

 

Mail, aan haar, wat er uit voort is gekomen, (nog) niet beantwoord.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Origineel bericht van: Hoeba
Wel wat gehoord, maar dat was dat de advocaat op vakantie zou gaan en de nieuwste stukken zou meenemen om ze eens goed te bestuderen...


@@Hoeba,

Is de advocaat nog steeds op vakantie?


Met vriendelijke groeten wink

sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Nee, is ze al een paar keer geweest inmiddels, maar ze doet gewoon niks.

Wel allemaal mooie verhalen waar ze nu mee bezig is, maar de beloofde brief naar de Woningbouw komt ze maar niet toe.

 

 

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien weet ze er geen raad mee en hoopt ze in stilte dat je een andere advocaat zoekt, zodat ze zonder gezichtsverlies van deze zaak afkomt.

 

Als een advokaat laks en traag is moet je termijnen gaan stellen! Als ze dan nog niet vooruit te branden is stel je haar in gebreke. :-)

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een klacht indienen bij de deken der orde van advokaten. Als we het hebben over een advokaat. Veel mensen denken dat een jurist ook advokaat is. Is het een rechtsbijstand-jurist, klagen bij het bedrijf en/of Kifid.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...