Gast Invertist Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Ik ben (voor in de caravan) op zoek naar een eenvoudige ontvanger. De eisen zijn: 12V en MHW-EPG ondersteuning, kaartlezer of CI-slot. De wensen zijn: zo zuinig en zo klein mogelijk, met een extra infrarood oog. Ik ben tot nu toe de Adimo Jive en de Homecast S2000CI tegengekomen, maar van beide is mij niet duidelijk of die de MHW-EPG presenteren. Iemand een goed idee?
Henksat Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Origineel bericht van: Invertist Iemand een goed idee? Dreambox 500+ Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Invertist Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Ondersteunt die in de standaarduitvoering de MHW-EPG, of moet ik dan eerst "hobbyen"?
MarcFCB Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Ik ben ook op zoek naar zoiets voor in de camper die ik zopas gekocht heb. Maar mijn idee is om een laptop aan te schaffen, met een sat kaart in, met kaartlezer. Bestaat zoiets of moet ik toch bv een dm 500 of 600 aanschaffen? Mvg Marc
Gast Invertist Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) De Adimo is een CD goedgekeurde ontvanger en ondersteunt MHW epg, voor wat dat waard is 1- Weet je dat zeker? Nogmaals: in de test staat van niet. 2- Wat bedoel je met "voor wat dat waard is": het feit dat de MHW-EPG slechts twee dagen telt? Dat is toch veel beter dan slechts now/next?
WPW Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Een 220 omvormer is niet zo duur, een niet PVR model verbruikt niet zoveel. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
WPW Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Dat is wel zo Sjaak maar het maakt de keuze wel groter. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Invertist Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) De Jazz is iig wel CD type gekeurd, en de jive is exact het 12-24 volt "zusje" van de Adimo Jazz.... De CD-goedkeuring behelst slechts de fastscan, en is dus geen garantie dat de EPG wordt weergegeven. Maar het is best mogelijk dat in een firmware-update sinds de test de EPG erbij is gekomen.
Gast Invertist Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Maar nu weet ik nog niet of de genoemde ontvangers(Adimo Jive, Dreambox 500 en Homecast S2000CI) daadwerkelijk de MHW-EPG tonen. Iemand?
Gast Invertist Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Ik weet heel goed dat de MHW-EPG slechts twee dagen lang is, en vaak fouten vertoont. Maar ja: er is (nog?) niet beter. En zonder die EPG zou ik niet weten wanneer ik de TV moet aanzetten. Dus: dat blijft als eis echt staan. Het is alleen jammer dat het zo moeilij te achterhalen is, welke ontvangers die vertonen. En omdat dit aspect niet is meegenomen in de CD-certificering, is de situatie dus erg onduidelijk.
Gast D-box Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Hoi Sjaak! Off Topic: Wat is MHW? Nogmaals Off Topic: ik ben benieuwd wanneer de nieuwe EPG van CDS komt, volgens hopperguide.nl had hij er al moeten zijn. Groetjes, Tom. (Bijlage: Bron Hopperguide.nl
Gast D-box Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Hoi Sjaak! Bedankt voor reply en info! Groetjes, Tom.
Gast Invertist Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Is dit echt een ander EPG-systeem of alleen een andere lay-out op de ontvanger?
Gast jacoboot Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 heb je wel eens gekeken naar de technisat ts 1 , is combi ding van de duitsers , ik gebruik hem ook op het bootje waar het probleem van energie ook altijd een probleem is.
Gast Invertist Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Nee, die ken ik niet: ik zal eens kijken. Maar zeker geen Nederlandse EPG? Ik zie dat er in ieder geval een uitgebreide van handleiding on-line staat. Overigens: de digitale tuner (DVB-T) heb ik al in mijn scherm (evenals een analoge).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen