Gast Invertist Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 En dat gebeurt natuurlijk ook........
Gast Invertist Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Nou ja, snappen. Maar ik had wel zo'n vermoeden ja. Ik ben benieuwd hoe de fabrikanten/importeurs van alle andere, CD-gecertificeerde boxen daar straks mee om gaan.
Gast D-box Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Hoi Invertist! Volgens mij is dat geen probleem; zie het citaat van Sjaak: Citaat van Sjaak:Quote: Zo kun je bv ook niet aan de FW knoeien, want je kunt alleen via OTA de fw binnen halen. Unquote. Dus in mijn geval, als ik de Philips DSR 2211 aanzet, zie ik op de display iets van "Update" en dan druk ik op OKAY, en gaat alles vanzelf. Groetjes, Tom.
Gast Invertist Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Ik heb inmiddels (eindelijk) antwoord van de producent van de Adimo Jive. Met de nieuwste firmware ondersteunt die inderdaad de MHW-EPG. Je ziet hoe moeilijk het is aan info over de mogelijkheden van een ontvanger te komen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen