Ga naar inhoud


Vakantie : Waar naar toe, en hoe ga je.


satmarc

Aanbevolen berichten

Da's inderdaad jammer van alle strubbelingen Satmarc, om de reden van de Tolprijzen én de hoge benzineprijs zijn we wat dichterbij huis gebleven en naar het minder toeristische maar uiterst vriendelijke Haute Marne gegaan, in de buurt van Dijon.

Ik was zo'n 13 euro totaal aan tol kwijt en 1200km benzine a 1,40.

Benzine tanken in Luxemburg levert nauwelijks nog voordeel op, alleen lange rijen en brutaal voorkruipende medeautomobilisten.

De volgende keer ga ik zeker ook via Longwy (Fra/Be) de grens over, de Luxemburgers met hun snelle bolides zullen van mij geen last meer hebben. crazy

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 257
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...

Hallo allemaal

 

In de maand november ga ik naar Portugal voor de eerste keer, en met het vliegtuig.

 

Portugees is niet aan mij besteed, het lijkt een beetje op het Spaans zeker? Kan ik mij daar ook uitdrukken in het Frans of Duits eventueel?

 

Ik kijk er al naar uit, want er eens een weekje tussenuit, weg van de werkdruk is een de moeite waard.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals elk jaar, sedert onze pensionering, gaan mijn vrouw en ik gedurende de Nederlandse herfst-periode naar het grootste bejaardenhuis van Europa; Benidorm..

Wij vertrekken eind deze week, met de auto, met onderweg een overnachting in Perpignan.

Ondanks de dure Tol is de autoweg toch de veiligste manier van reizen door Frankrijk en Spanje.

 

We hebben daar een caravan als onderkomen, op de camping staan bijna uitsluitend van die ouwe kneuters... elk met zijn eigen verhaaltje.

Fietsen, schotel en decoder gaan natuurlijk ook mee.

 

Vooral in September/Oktober is het weer perfect, doen dan alles met de fiets, maken met vrienden soms mooie fietstochten in de streek rond Benidorm, la Nucia, Polop, zo naar de "Honingboer" in Callosa mooie dagtrip.

 

Voor de Kerst zijn we meestal weer thuis, heel soms gaan we na nieuwjaar nog een tijdje terug, maar als ik eenmaal thuis ben heb ik het ook naar mijn zin...ondanks het mindere weer hier.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gamgra
doen dan alles met de fiets, maken met vrienden soms mooie fietstochten in de streek rond Benidorm, la Nucia, Polop, zo naar de "Honingboer" in Callosa mooie dagtrip.



Jij hebt duidelijk nog poeier in de kuiten.
Voor de terugreis naar de kust zie ik het nog wel zitten, maar de heenreis bergop...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Timm1983
Hallo allemaal

In de maand november ga ik naar Portugal voor de eerste keer, en met het vliegtuig.

Portugees is niet aan mij besteed, het lijkt een beetje op het Spaans zeker? Kan ik mij daar ook uitdrukken in het Frans of Duits eventueel?

Ik kijk er al naar uit, want er eens een weekje tussenuit, weg van de werkdruk is een de moeite waard.

cool Timm1983


ben net terug,ongeveer 3,5 weken in de algarve geweest.
met engels redt je het daar zeker,en anders ff snel een cursurs portugees smile

dat zeg ik ..............linux

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Leslie

Gewoon met de tent, de kampeerspullen staan altijd klaar op zolder. Nu nog wachten op mooi weer.
Of gewoon net even wat verder weg.
Jammer dat Turkije zo ver rijden is, hebben ze daar al wolken gehad afgelopen zomer ?
crazy


Nee ben net 2 wekken geleden terug het was rond de 35 graden heb gisteren nog gebelt en het is nu rond de 31 graden lekker weer dus jammer dat het te veer is om met de auto te gaan
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Dit jaar gaan we eerst in mei een weekje in eigen land er lekker met de caravan op uit. In augustus hebben we 3 weken geboekt en gaan we heerlijk naar Zuid Frankrijk met de caravan. (Valras Plage)

 

We zijn daar wel eens eerder geweest, een erg mooie omgeving, veel te bezichtigen, heerlijk stranden en natuurlijk fantastische temperaturen.

 

En met het heerlijke zonnetje op dit moment krijgen we er al weer helemaal zin in. Jammer dat we er nog even op moeten wachten ......

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike

3 weken vrij.

 

maar niets in de planning.

 

denk dat ik voor een lastminute ga.

(niet dat dat veel goedkoper is, maar wel spannender)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kaaskop63
Naar Riccione bij Rimini in Italië.

Hotel geboekt dat glutenvrij eten kan verzorgen voor me kleine knul.


Maar ben je dan alleen gebonden aan het hotel waar je glutenvrij kunt eten ? Buiten het hotel zal het wel lastig worden denk ik ?

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...