Elwin Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Origineel bericht van: pukje Origineel bericht van: Elwin Met schoolvrienden een weekje naar Center Parks. Ik vraag mij al langer af ,wat trekt mensen naar center parks Gewoon makkelijk, wel wat duur, maar met meer mensen vallen de kosten nogal mee!
ferrarisat Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 lekker thuis en een paar rekeningen betalen van ons vakantie geld DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
wortellica Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 zo ken ik er nog 1 Origineel bericht van: ferrarisat lekker thuis en een paar rekeningen betalen van ons vakantie geld
pukje Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Origineel bericht van: wortellica zo ken ik er nog 1 Origineel bericht van: ferrarisat lekker thuis en een paar rekeningen betalen van ons vakantie geld Wat is het toch in nederland goed en wat zijn de nederlanders rijk. Ben jeloers op de grieken spanjaarden en portugeesen.
YUGI Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 zeeland,14 dagen,met auto en fietsen.vorig jaar een week geweest prachtig weer gehad een week op het strand gezeten. gr
pukje Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Mijn vriendin gaat met een container schip naar st. petersburg ik ga in december met een ijsbreker naar de noordpool. Op een vrachtschip lijkt ons leuker dan op het strant te liggen of met een cruise.
Han Peekel Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Ben net 2 weken naar de Emiraten en Oman geweest met huurauto rond getrokken aanrader ! Wil nog een paar dagen naar Belfast van de zomer om kennissen op te zoeken. Voor de herfst vakantie nog geen plannen.
blitzteam Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Ik ga naar finland, lekker van de natuur genieten. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Tonskidutch Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 ik ben net terug een weekje maastricht meer zit er niet in dit jaar. ciao Pabadam Yonderboi
mereltje Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Andre Rieu toevallig gezien ? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Tonskidutch Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Origineel bericht van: mereltje Andre Rieu toevallig gezien ? neen geen fan van hem... eerder de mooiste wandelroutes in en rondom Maastricht en al die vreet-pleinen links laten liggen (daar waar je amsterdammers met een treinkaartje tegenkomt) ciao Pabadam Yonderboi
naze1975 Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Lekker met de sleurhut binnendoor naar zuid frankrijk oid. voor een week of 3, lekker op het gemakkie MvG Robert een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)
Martco Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Ik rij deze vakantie met de bus naar het ziekenhuis,operatie aan de rug. Normaal 1 weekje volpension. Maar omdat ik zwaar diabeet ben zou dat eens langer als 2 weken kunnen zijn all inclusive. Gr,Martco.
CB1 Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Lekker weer en paar daagjes naar Hongarije en dan door naar Roemenie (in totaal 4 weekjes). Doe we elk jaar en is fantastisch. En deze mensen zijn ook uiterst gastvrij. En we gaan lekker met de auto. Gr Cb1
looney2 Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 In Januari een weekje op de kanaren (lanzarote)geweest heb er toen zelf in de zee kunnen zwemmen (niet te koud) Deze maand nu net terug, twee weken op IBIZA geweest voordat daar het echte PARTY gebeuren (29 mei DJ Tiësto in the SPACE) los barst twee weken tijd 3 uurtjes (aan één stuk) regen gehad voor de rest, zon.. en HIERBAS! Alleen zee water en zwembad water te KOUD..brrr eind aug. begin sept. twee weekjes,,,, tsja weet nog niet zeker,denk dat het maar weer MALLORCA gaat worden. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen