jepe Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Origineel bericht van: pukje Mijn vriendin gaat met een container schip naar st. petersburg Is dat ook goedkoper?
pukje Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Origineel bericht van: jepe Origineel bericht van: pukje Mijn vriendin gaat met een container schip naar st. petersburg Is dat ook goedkoper? als blinde passagier JA ,met volpension NEE
satmarc Geplaatst: 19 juni 2010 Auteur Geplaatst: 19 juni 2010 Origineel bericht van: CB1 Lekker weer en paar daagjes naar Hongarije en dan door naar Roemenie (in totaal 4 weekjes). Doe we elk jaar en is fantastisch. En deze mensen zijn ook uiterst gastvrij. En we gaan lekker met de auto. Gr Cb1 Wij waren 2 jaar geleden in Hongarije en uit eten was daar erg goedkoop. en lekker. Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
Gast Kimble Geplaatst: 19 juni 2010 Geplaatst: 19 juni 2010 Thuisfront gaat naar Port Zelandia (prov. Zeeland) en ik ga naar Mexico. Bij terugkomst ook in een huisje in beetje centraal gelegen van atracttieparken voor de jongste. De oudste met aanhang gaan naar de camping in Hank. (Dat is de planning voor nu, maar het kan verkeren)
vGnp Geplaatst: 19 juni 2010 Geplaatst: 19 juni 2010 Ik ga hetzelfde doen als in de afgelopen twintig jaar: Ik blijf gewoon thuis. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
leo1949 Geplaatst: 19 juni 2010 Geplaatst: 19 juni 2010 Ik denk dat ik dit jaar maar weer eens naar Old Foxlake ga Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
wolverine Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 ik vertrek dinsdag voor vier weken Egypte dus dat komt wel goed ^^ VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
fdm Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 Wij gaan weekje naar de Franse Alpen en daarna een weekje naar het Zwarte Woud. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Noordzee Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 We gaan deze zomer een rondreis maken in Scandinavie. Slapen doen we in eenvoudige houten kampeerhutjes. Eerst in Zweden naar het Noorden reizen, Na het bereiken van de poolcirkel willen we via Finland weer afzakken naar het zuiden. In het zuiden van Finland dan per boot naar Stockholm. Nog een paar weekjes en dan mogen we...... Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Greatone Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 Heb een vakantiehuis in Dénia aan de Costa Blanca in Spanje (provincie Alicante). Hier gaan we meerdere keren per jaar heen met de vliegtuig. Auto heb ik daar tot mijn beschikking. Hierbij wat foto's van het huis en het uitzicht dat wij hebben:D * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Johan45 Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 Hah, gelukkig zie ik toch nog een schoteltje anders zou ik het er echt niet uithouden. Vult u rustig aan !!!
Greatone Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 Origineel bericht van: Johan45 Hah, gelukkig zie ik toch nog een schoteltje anders zou ik het er echt niet uithouden. Haha, inderdaad een kleine Triax hangen om zo de Nederlandse TV te kunnen ontvangen Zo kan dochterlief ook in Spanje naar Jetix en Nickelodeon kijken als ze geen zin heeft om te zwemmen * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
D.Quijote Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 @ Greatone, ben je er de laatste maanden nog geweest ??? Want het heeft daar heel veel geregend, dus kunnen best al je binnen muren groen zijn uitgeslagen. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
matthew_be_wvl Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 Waarschijnlijk een paar dagen Oostenrijk of Duitsland. Het wordt een Duitse zomer want dan komt er nog een weekendje Trier en een weekend Berlijn... Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Sjattuh Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 Naar Nederland met het vliegtuig Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen