Ga naar inhoud


Vakantie : Waar naar toe, en hoe ga je.


satmarc

Aanbevolen berichten


  • Reacties 257
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit jaar wordt een jaar met veel vakanties voor ons, onze grote hobby.

Eerst een keer naar Oostenrijk, skieën, met de bus.

Nog een keer naar Oostenrijk, skiën, met de bus.

Dan naar Barcelona, met het vliegtuig.

Griekenland met het vliegtuig en tot slot gaan we in September naar Amerika, vliegen natuurlijk.

 

Ik kijk dus erg uit naar dit jaar, met een hele hoop leuke vakanties. Topjaar waarin ik alle vrije dagen hard nodig zal hebben.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
Dit jaar wordt een jaar met veel vakanties voor ons, onze grote hobby. Eerst een keer naar Oostenrijk, skieën, met de bus. Nog een keer naar Oostenrijk, skiën, met de bus.


Net terug van een weekje skiën in Mayrhofen in Oostenrijk met drie vrienden. Heen en terug met de skitrein, gezellig maar bagger geslapen op die slaapplanken. Het appartement waar we in zaten maakte weer alles goed. We hebben mooi skiweer gehad en redelijke sneeuw condities alleen de laatste dag zijn we eerder gestopt door de hevige sneeuwbuien en harde wind waardoor de hoger gelegen pistes werden afgesloten. Heb de eerste drie dagen met vrienden nog wat privé lessen genomen om weer wat bij te schaven, en ben heelhuids van mijn eerste zwarte piste afgekomen. Heb alleen een beetje pijn in mijn kuiten, en een fikse buts op mijn bovenbeen van een smak op een makkelijke piste tja je moet toch ergens vallen. Zomerplannen heb ik nog niet echt misschien een korte Rundumhausen vakantie in de zomer, een korte vakantie Luxemburg in de herfst, en dan weer wachten op het sneeuw seizoen 2008/2009.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vakantiehuis in Denia (Spanje)aan de Costa Blanca. Daar ga ik enkele keren per jaar heen.

 

Ga altijd met de vliegtuig, ene keer via Valencia en andere keer via Allicante.

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
wij zijn vorig jaar naar Griekenland (Zakynthos) geweest, naar Kidsworld (all inclusive).
dit is me prima bevallen. dit jaar gaan we waarschijnlijk weer zoiets doen, we zijn er alleen nog niet uit waarheen en wanneer.
Als iemand tips heeft voor een Europese zonvakantie geschikt voor kleine kinderen (5 en 2) dan hou ik me daarvoor aanbevolen.
8 dagen kidsworld in het hoogseizoen kost al gauw een eurie of 2500 en dat vind ik nogal wat smile


merDe


Wij gaan, net als vorig jaar, 10 daagjes naar Mallorca, all-in, op een Appartementen complex, met mooie zwembaden en animatie voor de kids. Vliegen met Air-Berlin vanaf Munster-Osnabruck (dik uur rijden vanaf hier). Gezin met 2 kids (4 en 6).

via een Duitse Touroperator, scheelt dit jaar 1000 euro in vergelijking met NL touroperator. Wij betalen hiervoor nog geen 2200 euries (hoogseizoen, half juli).

Mooie vergelijkingsite van de duitse touroperators is aidu "punt" de. Kan je veel geld besparen, en kan je ook direct boeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker van het voorjaar 1 weekje de ardennen in even oefenen met de nieuwe sleurhut en dan de grote vakantie 2 weken naar Slövenie en 1 week Italië en volgend jaar februari weer lekker skiëen.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef eigenlijk nergens heen waar ik woon geeft me dagelijks het vakantie gevoel zelfs als ik naar huis of naar mijn werk rijd.

 

Ik kan het niet echt uitleggen maar het uitzicht is schitterend hier op de berg en vooral in de avond en nacht adembenemend mooi.

 

Denk dat ik dit najaar gewoon maar moeders gaat bezoeken in Nederland en weer eens wat rond gaan samen met haar om te zien wat er zoal weer veranderd is in de tussentijd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Na sinds jaren niet meer op vakantie te zijn geweest(gezondheids redenen)afgelopen septembermaand een vakantie uitgeprobeerd naar Oostenrijk ,het was een tocht van Salzburg naar Wenen en is prima bevallen ondanks onze kleine beperkingen.

Voor dit jaar staat een vakantie in september gepland naar Engeland lijkt ons al jaren leuk om eens heen te gaan ,we bespreken echter op het laatste moment omdat ik steeds op korte termijn kan beslissen wat er kan.

 

Moi Brombeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een Amerikaanse vakantie bij Penthe, yeah .. ik doe mee, steken we af en toe effe aan bij satpiet, die heeft altijd bier teveel smile

 

@dukdalf : ik ga eens in het buut'n lan sneupen, dergelijke tips had ik hier lokaal ook al gehad (vliegen via Dusseldorff enzo.., scheelt muchos peseta's)

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...