D.Quijote Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Hoe is je duits ???? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
klinkie Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Origineel bericht van: Ome Merde we zijn eruit, we gaan naar Roquetas de Mar (Costa Almeria, Zuid Spanje) merDe gelukkig niet naar portugal............ pfff pak van me hart dat zeg ik ..............linux
Ome Merde Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Portugal ? alleen steers and queers gaan naar Portugal Algarve zeker ? oef, wat een beerput is het daar hehehe .. merDe deze ruimte is te huur
DRG Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Ik denk dat ik een goedkoop appartementje neem ergens aan de spaanse costa's en daar lekker heen zoef met de auto Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Greatone Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Ik heb een vakantiehuis in Denia (Spanje)aan de Costa Blanca. Daar ga ik enkele keren per jaar heen. Ga altijd met de vliegtuig, ene keer via Valencia en andere keer via Allicante. En ga dit jaar in september nog 8 dagen naar Turkije. We hebben een zeiljacht gehuurd, en worden door de kapitein (Nederlander) langs de kust van Turlijke gevaren. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Penthe Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Origineel bericht van: DRG Ik denk dat ik een goedkoop appartementje neem ergens aan de spaanse costa's en daar lekker heen zoef met de auto Dan kom je niet bij mij in de buurt aan de costa want hier zijn die appartementjes helemaal niet zo goedkoop. Maargoed zoals al eerder gezegd ik blijf thuis enkel vrij zijn is voor ons al een relaxte vakantie met het uitzicht en het zonnetje. Moeders komt samen met mijn zusje hier volgende maand logeren en geven we ze een kleine droom vakantie dus ik verveel me geen moment.
klinkie Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Origineel bericht van: Ome Merde Portugal ? alleen steers and queers gaan naar Portugal Algarve zeker ? oef, wat een beerput is het daar hehehe .. merDe waar ik naar toe ga mogen geen stugge friezen komen en het is er zo mooi.......... dat zeg ik ..............linux
Digipaps Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Origineel bericht van: D.Quijote Hoe is je duits ???? Salu2, D.Quijote Hahaha...ja echt wel... En waar gaat D.Quijote heen met vakantie ?? Ik blijf in iedergeval lekker thuis...lekker genieten van de aanstaande zomer.. hoewel ??....is er eigenlijk al weken !! Gemiddeld toch al weer weken achtereen zo'n 20 tot 25 graadjes.. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
D.Quijote Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 D. Quijote vliegt a.s. dinsdag voor een weekje naar Nederland, zal wel behoorlijk afzien zijn. In begin juli gaan we weer naar Nederland toe, en zijn dan begin september gelukkig weer terug. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
omanski Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Citaat: we zijn eruit, we gaan naar Roquetas de Mar (Costa Almeria, Zuid Spanje) @Merde, Ik begrijp hieruit dat het Griekse avontuur, vorig jaar, niet zo goed is bevallen ????? En daarom nu weer voor de overvolle Spaanse Toeristenfabriek kiest ??? Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Ome Merde Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 jawel hoor, er zijn nog diverse Griekse eilanden waar we nog heen willen, Zakynthos is vorig jaar zeer goed bevallen alleen was het, toen wij er waren, zo extreem heet (46°C), we gaan nu ff afkoelen aan Costa Almeria Corfu en Rhodos staan nog in de planning, Gran Canaria ook, daar hebben we alvast voor volgend jaar een optie en als de koters wat ouder zijn gaan we de plas over, richting Aruba of Dominicaanse Republiek ... maargoed, waar hebben we het over, eerst Spanje maar es overleven (en de staat winnen ). merDe deze ruimte is te huur
omanski Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Oké Merde, Alles duidelijk, ja die hittegolf kan je overal overvallen natuurlijk ! We zaten vorig jaar op Kreta te hijgen, puffen en zweten, zonder airco was het niet te doen. Maar door de vele lange stroomstoringen, ging er toch vakantie-plezier verloren....... Zoals eerder gemeld, zijn wij dol op Griekse eilanden en gaan dit jaar nogmaals naar Karpathos. Dit eiland heeft het voordeel van een beperkt aantal toeristen, dit juist vanwege de beperkte stroom en water voorzieningen. Ook heeft dit eiland naast de vriendelijke bevolking nog veel ongerepte natuur. Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Satlux Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Als mijn buren weg zijn dan heb ik vakantie. Das pas genieten,,,,,, geeen lawaaaai meer. jammer dat ze maar 3 weken weg gaan. verhuizen doe ik niet , zij r@tten maar op !. Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
gerrit B Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Wij gaan weer richting Die Heimat. Appartement in de buurt van de Edersee. Maar 3,5 uur rijden en je staat in de bulten van Hoog Sauerland. Geweldig voor het hele gezin lekker ontspannen, goed eten, heel rusig (al die Duitser zitten toch in Spanje e.o) en zeer vriendelijke mensen. De eigenaresse van het appartement is natuur liefhebber en weet de mooiste plekjes te vinden dus er worden prachtige wandelingen gemaakt in de natuur en de eigenaar is net als ik een fanatiek visser dus 'smorgens om 5 uur met een bootje de Edersee op tot een uur of 11 en de rest van de dag met het gezin doorbrengen. Een dagje naar Fort Fun of Panoramapark, zwemmen in het kasteelzwembad, een rodelbaan enz. Dus voor mij niet midden in de nacht al gestressed op schiphol staan, bij aankomst in een hotelbusje worden gepropt en bij wat je ook wilt doen vrijwel overal moeten wachten omdat al die mensen ook zo nodig de zon op moesten zoeken. Nee vakantie is voor mij rust en ontspanning en dat kan wat mij betreft ook prima vlak bij huis. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Johan45 Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Ik blijf de zomer altijd in ons mooie Nederland en bij voorkeur aan de kust in ons zomerhuis. En in de winter vertrek ik graag naar warmere oorden. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen